بوشهر-رئیس پلیس استان بوشهر گفت:در راستای تشدید مبارزه با کالای قاچاق در ۳.۵ ماه گذشته ۸۵ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان بوشهر کشف شده است.

۸۵ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان بوشهر کشف شد

به گزارش قدس آنلاین، سردار حیدر عباس‌زاده با بیان اینکه شاخص‌های امنیت در استان بوشهر مطلوب و رضایت‌مندی مردم را فراهم کرده است از کاهش جرائم خشن در استان خبرداد و اظهار داشت: جرائم خشن در استان بوشهر از ابتدای امسال تاکنون ۲۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.

وی، یکی از نشانه‌های بهبود شاخص‌های امنیتی را  کاهش جرائم خشن و افزایش کشفیات دانست و خاطر نشان کرد: با تلاش پلیس استان بوشهر ضمن کاهش ۲۸ درصدی جرائم خشن، کشف این جرائم ۱۰۰ درصد محقق شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه تمامی قتل‌هایی که در استان بوشهر رخ داده کشف شده است به دستگیری عوامل قتل زن گناوه‌ای پرداخت و افزود: ۲ متهمی که پس از قتل بانویی در گناوه جسد وی را آتش زده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

سردار عباس‌زاده علت  این حادثه را  درگیری و مسائل شخصی بین قاتلان و مقتول  دانست و افزود: پس از وقوع این حادثه،  تیمی ویژه از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان گناوه بررسی موضوع را در دستور کار قرار داده و پس از چند روز اقدام اطلاعاتی و پلیسی دو نفر مظنون شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه دو متهم دستگیر شده به قتل مقتول اعتراف کردند گفت: قاتلان ابتدا مقتول را خفه کرده و سپس جسدش را آتش زده‌اند و در ادامه نیز خودرو مقتول را در یکی از خیابانهای گناوه آتش زده‌اند.

رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به کشفیات کالای قاچاق در استان بوشهر افزود:در راستای تشدید مبارزه با کالای قاچاق در ۳.۵ ماه گذشته ۸۵ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان بوشهر کشف شده است.

وی، از فعالیت شبانه‌روزی پلیس برای برخورد قاطع با قاچاقچیان در استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد: با توجه به اشراف اطلاعاتی پلیس، استان بوشهر برای فعالیت قاچاقچیان امن نیست چراکه با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی در کوتاه‌ترین زمان گرفتار تور پلیسی می‌شوند.

عباس‌زاده از افزایش ۹۸ درصدی کشف مواد مخدر در استان بوشهر خبرداد و خاطر نشان کرد:  امسال تاکنون بیش از ۱.۳ تن مواد مخدر از سوداگران مرگ  در استان بوشهر کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹۸ درصد افزایش دارد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.