کرمان- رئیس دادگاه عمومی شهرستان فهرج گفت: عصر روز دوشنبه طی یک درگیری مسلحانه،۷ قبضه سلاح جنگی به همراه مقادیری مهمات و نارنجک از داخل خودروی یکی از اشرار مسلح شرق کشور کشف و ضبط شد.

یکی از اشرار مسلح شرق کشور دستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین، ابوذر داوریان در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: طی یکسری اقدامات اطلاعاتی و حسب دریافت گزارشی مبنی بر انتقال مقادیری سلاح و مهمات از پهنای جغرافیایی استان کرمان به سایر استان‌های کشور رسیدگی به این موضوع در دستور کار ویژه سیستم قضائی و پلیس قرار گرفت.

این مقام قضائی خاطرنشان کرد: عصر دیروز با هوشیاری مأموران انتظامی و طی یک درگیری مسلحانه که خوشبختانه هیچ آسیبی به مأموران پلیس وارد نشد، متهم (خ. ق) از اشرار مسلح شرق کشور به همراه ۷ قبضه اسلحه جنگی کلاشینکف، یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز و مقادیری مهمات دیگر از جمله نارنجک در حوزه قضائی فهرج دستگیر شد.

رئیس دادگاه عمومی شهرستان فهرج با بیان این‌که  شرور مسلح در این عملیات مجروح شده است، خاطرنشان کرد: تحقیقات تکمیلی و بازجویی از متهم در خصوص انگیزه و علت جابجایی این محموله سلاح آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه قضائی به‌همراه سایر دستگاه‌های انتظامی و امنیتی اجازه نمی‌دهد افراد شرور نظم و امنیت جامعه را برهم زنند و با مخلان نظم و امنیت قاطعانه برخورد قضائی می‌شود.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.