زاهدان- یک کارگر ساده سیستانی که یک دختر ۱۰ ساله و دختران چهار قلو دوساله دارد، از مردم نیکوکار خواست برای تأمین هزینه‌های سنگین زندگی کمکش کنند.

درخواست کارگر ساده سیستانی برای تأمین هزینه‌های معیشتی ۴ قلوها

جعفر صفرزائی در مراجعه به دفتر قدس در زاهدان گفت: ثمره زندگی‌ام پنج فرزند دختر (یک دختر ۱۰ ساله و دختران چهار قلو دوساله) و نگران آینده فرزندانم هستم.

وی افزود: خدا را شکر می‌کنم که دخترانی سالم دارم، اما از پرداخت هزینه اجاره خانه، معیشت، بیمه و هزینه‌های دیگر عاجزم و تمام روز به دنبال کسب درآمد و هزینه‌های روزمره زندگی هستم، اما پایان روز با دستی خالی و ناامید به خانه باز می‌گردم.

این کارگر ساده گفت: چند بار به ارگان‌های دولتی از جمله استانداری، فرمانداری، کمیته امداد و بهزیستی مراجعه و تقاضای شغل اشتغال به عنوان نیروی خدماتی و برای تأمین آینده بهتر فرزندانم را کرده‌ام، اما جوابی که از استانداری شنیدم این بود که به دلیل ازدیاد چند قلو زایی در سیستان و بلوچستان کاری از دستمان بر نمی‌آید.

جعفر صفرزایی خاطرنشان کرد: هیچ درخواستی جز پرداخت هزینه‌های بیمه تأمین اجتماعی برای دریافت مستمری برای فرزندانم در آینده ندارم.

وی گفت: در ادامه مراجعاتم به ارگان‌های دولتی طی تماسی با دفتر نهاد رهبری به کمیته امداد و بهزیستی معرفی شده‌ام که اداره بهزیستی نیز در طول سال دو یا سه بار هزینه ای ناچیز به حساب فرزندانم واریز می‌کند.

وی با اشاره به ناتوانی مالی خود در پرداخت هزینه‌های سنگین خوراک، پوشاک، بیمه تأمین اجتماعی، اجاره منزل و دیگر هزینه‌های زندگی، از رسانه ها خواست تا صدای وی را به گوش مسئولان برسانند تا برای ادامه معیشت و رفاه زندگی او و فرزندانش اقدامی صورت گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.