قوچان- مراسم تشییع پیکر مطهر شهید محمدجواد حسن‌زاده فهیمی شهید تازه تفحص شده هشت سال دفاع مقدس ظهر پنجشنبه با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران، فرماندهان نظام و انتظامی، مسؤولین و مردم ولایتمدار قوچان برگزار شد.

پیکر طلبه شهید فهیمی پس از ۳۴ سال به قوچان بازگشت

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی دستجردی در این مراسم با تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع) رئیس مذهب جعفری بابیان این مطلب که شهیدان نظاره‌گر و شاهد اعمال ما هستند گفت: شهدا حرف ولایت را خوب فهمیدند و با ولایت یک پیمان ناگسستنی بسته اند.

وی با اشاره به اینکه شهدا توحید عملی را آموزش می‌دهند و ما نیز باید توحید عملی را در جامعه پیاده کنیم خاطرنشان کرد: توحید عملی یعنی توجه به ذات اقدس الهی و معنویت تا در این راه در مسیر ولایت قرار گیریم.

امام‌جمعه قوچان یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های مسیر شهادت را حفاظت از ولایت و امامت خواند و تصریح کرد: هرکسی که برخلاف ولایت سخن بگوید، نمی‌تواند جواب شهدا را بدهد و در خلاف مسیر ولایت حرکت کردن ثمره‌اش نابوی کشور و جهان اسلام خواهد بود.

طلبه شهید محمدجواد حسن‌زاده فهیمی در سن ۱۹ سالگی سال ۶۲ در عملیات خیبر به درجه رفیع شهادت نائل و چندی پیش توسط کمیته جستجوی مفقودان پس از 34 سال به زادگاهش قوچان بازگردانده شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.