قزوین- مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین از افتتاح ۶۰ واحد مسکن مهر معلولین هم‌زمان با سفر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی کشور به استان قزوین خبر داد.

۶۰ واحد مسکن مهر معلولین در قزوین افتتاح شد
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، مسعود حق لطفی با اعلام این خبر گفت: برنامه‌ریزی ساخت این واحدها برای خانواده‌های دارای ۲ معلول و بیشتر در نظر گرفته‌شده بود که طی ۲ مرحله و با شرایط خاص واگذار می‌شود.
وی افزود: با توجه به تفاهم‌نامه منعقدشده، کل آورده این متقاضیان توسط دولت یعنی از طریق سازمان‌های بهزیستی، بنیاد مستضعفین و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تامین شده است.
حق لطفی بابیان اینکه طی این سفر ۶۰ واحد افتتاح و جهت بهره‌برداری تحویل متقاضیان شد، خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام‌شده در مرحله اول ۱۱۰ واحد و در مرحله دوم ۹۱ واحد واگذار می‌شود که در صورت اخذ دفترچه قسط متقاضیان می‌توانند به تحویل واحد خود اقدام نمایند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین خاطرنشان کرد: از مجموعه ۴۴ هزار و ۴۵۸  واحد مسکن مهر در استان تاکنون ۳۸ هزار و ۲۷۶ واحد افتتاح‌شده که از این تعداد هزار و ۵۷۳ واحد آن به مدد جویان تحت پوشش بهزیستی و ۳۵۴ واحد هم برای افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) اختصاص داده‌شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.