زاهدان-فرماندار زاهدان گفت: در راستای تاکید استاندار در خصوص جذب گردشگر و نام نهادن سال ۹۶ به عنوان مقصد گردشگری، اولین اقامتگاه بومی و سنتی در روستای منزل آب با تمامی تجهیزات و ملزومات رفاهی ساخته شد.

اولین اقامتگاه بومی- سنتی در شهرستان زاهدان ساخته شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری زاهدان،مجتبی خانجانی اظهار داشت : زاهدان به عنوان مرکز استان، از قابلیت های گردشگری بسیاری برخوردار است و می تواند با جاذبه های گردشگری خود در مهمترین بخش صنعت گردشگری یعنی، اشتغال، پیوند و ارتباط مردم داخل و خارج از کشور با یکدیگر موفق ظاهر شود.

وی افزود:ازآنجا که گردشگری در سیستان وبلوچستان به ویژه در شهرستان زاهدان ، رویکرد های متناسب با فرهنگ و حساسیت های مذهبی و اخلاقی خود را می طلبد لذا لازم است به توانمندی های گردشگری شهرستان توجه خاصی داشت تا بتواند علاوه بر افزایش روند توسعه اقتصادی و امر اشتغال در بخشهای مختلف، شرایطی را به وجود آورد که افزون بر حفظ بافت فرهنگی و احترام به آداب و سنن در کنار سایر فعالیت ها اجتماعی، اقتصادی، امکان رسیدن به توسعه شهررا مهیا کنیم. شایان ذکر است شهروندان و مسافران می توانند جهت رزرو این اقامتگاه به بخشداری مرکزی شهرستان زاهدان مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.