بازیکن جدید الاهلی عربستان بدون اطلاع دادن به مدیربرنامه هایش به این تیم پیوسته است!

دردسر بازیکن جدید الاهلی عربستان و پیروزی مقابل تیم سابق شهباززاده

به گزارش قدس آنلاین، تیم های فوتبال الاهلی عربستان و پرسپولیس ایران در روزهای ۳۱ مرداد و ۲۱ شهریور در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم خواهند رفت. هر دو تیم دوران آماده سازی خود را سپری می کنند و امیدوارند به مرحله نیمه نهایی آسیا برسند.

مدافع نیجریه‌ای وکیلش را سر کار گذاشت!

باشگاه الاهلی عربستان هفته گذشته «ابوابونا» بازیکن نیجریه ای را به خدمت گرفت تا خط دفاعی خود را تقویت کند. این در حالی است که وکیل این بازیکن در مصاحبه ای مدعی شده است وی به دنبال انتقال ابوابونا به لیگ انگلیس بوده ولی به یکباره از لیگ عربستان سر درآورده است! وکیل ابوابونا گفت: مشخص نیست که آیا این بازیکن با یک وکیل دیگر به سراغ باشگاه الاهلی رفته است و یا خودش شخصا با این باشگاه قرارداد امضا کرده. به هر حال ما این بازیکن را به خدا واگذار می کنیم.

اولین بازیکن رفتنی شد
با اعلام باشگاه الاهلی، «سعید الربیعی» بازیکن الاهلی از این تیم جدا می شود و به صورت قرضی به تیم دیگری می رود. «سرگئی ربروف» موافقتش را با جدایی الربیعی اعلام کرده و این بازیکن روز گذشته (یکشنبه) اردوی الاهلی در اتریش را به مقصد عربستان ترک کرد تا تیم جدیدش را انتخاب کند.

پیروزی الاهلی مقابل آلانیا اسپور ترکیه
الاهلی که در اردوی اتریش به سر می برد، برگزاری بازی های تدارکاتی را در دستور کار قرار داده است. این تیم روز یکشنبه در دیدار مقابل آلانیا اسپور ترکیبه قرار گرفت و با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید. در این بازی «صالح العمری»، «مصطفی بصاص» و «تیسیر الجاسم» گلزنی کردند. این پنجمین بازی تدارکاتی الاهلی در اتریش بود.

حضور رئیس باشگاه در اردوی اتریش
«فهد بن خالد» رئیس باشگاه الاهلی هم روز گذشته راهی اتریش شد تا چند روزی در کنار این تیم باشد. رئیس الاهلی بازی این تیم مقابل آلانیا اسپور را هم از نزدیک تماشا کرد و شاهد برتری تیمش بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.