شهرکرد-معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: این طرح علاوه بر ایجاد فرصت های گردشگری و سرمایه گذاری در ایجاد اشتغال در استان نیز نقش موثری را ایفا خواهد کرد.

افتتاح پروژه پل کابلی سد کارون ۴ فرصت های شغلی جدیدی ایجاد می کند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، گودرز امیری روز یکشنبه در حاشیه افتتاح این پروژه گفت: پروژه های بزرگی نظیر سد سازی معایبی هم دارند و زمانی این نوع پروژه ها کلید می خورند که از تمامی جنبه ها پروژه مورد بررسی قرار گرفته باشد.

امیری افزود: پروژه های سد سازی در استان علاوه برایجاد اشتغال و تولید زیر ساخت های برق استان و همچنین  توسعه کشاورزی در بخش گردشگری نیز فرصت هایی را فراهم می کند.

وی خاطر نشان کرد: این پروژه علاوه بر انتقال خطوط لوله نفت و گاز، باعث سهولت رفت و آمد عشایر شده است.

معاون عمرانی استاندار با اشاره به ویژگی های این طرح گفت: این طرح علاوه بر ایجاد فرصت های گردشگری و سرمایه گذاری در ایجاد اشتغال و طرح های پرورش ماهی های در قفس در دریاچه کارون ۴ می تواند نقش موثری را ایفا کند که در این راستا باید مسئولان استانی با پشتکار و تلاش برای تحقق این فرصت ها تلاش کنند.

امیری تصریح کرد: جاده های حاشیه پروژه سد کارون با اینکه چند سال از افتتاح این پروژه می گذرد همچنان دارای نواقصی هستند که انتظار میرود از محل درآمد های نیروگاه برق سد کارون کمک شود تا این نواقص برطرف شود.

وی افزود: جاده لردگان به ایذه با وجود اینکه چند سال است به بهره برداری رسیده هنوز مشکلات و نواقصی دارد که امید است با همکاری مسئولان این مشکل نیز برطرف شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.