شهرکرد-استاندار گفت: چهارمحال و بختیاری از نظر نیروی انسانی دارای پتانسیل های بزرگی است و ورزشکاران این استان موفق به کسب عناوین قهرمانی در میادین مختلف شده اند.

چهارمحال و بختیاری پتانسیل های بزرگی از نظر نیروی انسانی دارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،قاسم سلیمانی صبح  سه شنبه در نشست با معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان گفت: چهارمحال و بختیاری از نظر نیروی انسانی دارای پتانسیل های بزرگی است و ورزشکاران این استان موفق به کسب عناوین قهرمانی در میادین مختلف شده اند.

سلیمانی افزود: از محل تبصره ۳۶ قانون برنامه و بودجه ۲۰۰ میلیارد ریال برای طرحهای عمرانی، ورزشی پیشنهاد شدکه در نهایت به ۱۰۰ میلیارد ریال کاهش یافت.

وی خاطر نشان کرد:تعدادی از طرح های ورزشی که در دولت دهم به تصویب رسیده بود، از نظر فنی توجیه پذیر نبود و برخی از آنها بدون استفاده باقی می ماند.
استاندار گفت: در دولت یازدهم میزان جمعیت فعال در ورزش های همگانی استان از ۱۸۲ هزار نفر به ۱۹۵هزار نفر در سال ۹۶ رسید.
سلیمانی در ادامه عنوان کرد: فضای ورزشی چهارمحال و بختیاری از ۲۱۴ هزار ۲۴۶ مترمربع به ۲۴۲ هزار ۳۳۶ مترمربع و سرانه ورزشی از ۲۳۵ صدم به ۲۶۱ صدم مترمربع نسبت به جمعیت ورزشی استان در دولت یازدهم ارتقا یافت.
 در ادامه این نشست معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان گفت: سهم چهارمحال و بختیاری از بودجه تبصره ۳۶ حدود یکصد میلیارد ریال بود که تاکنون ۴۰ میلیارد ریال آن جذب شده است و ۶۰ میلیارد ریال باقی مانده از این اعتبار تا پایان مردادماه سال جاری جذب خواهد شد.
سیدعلی آقازاده افزود:با جذب این بودجه، اعتبار مورد نیاز طرحهای بالای ۸۰ درصد در یک ماه آینده تامین می شود.

وی  با اشاره به پیست بین المللی تارتان بروجن گفت: این طرح با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد ریالی تا کنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که با احداث جاده دسترسی ، در هفته دولت به بهره برداری   می رسد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.