خرم آباد-مدیریت آموزش و پرورش شهرستان الیگودرز از اسکان هزار و ۷۱۶ نفر مسافر و گردشگر تابستانی در قالب۳۱۲ خانوار در مراکز اسکان این سازمان در یک ماه اول فصل تابستان خبر داد.

بیش از هزار و ۷۰۰ مسافر در مراکز آموزش و پرورش الیگودرز اسکان داده شدند

 به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش،فیروز زلقی گفت: از زمان شروع تعطیلات تابستانی تعداد یک هزار و ۷۱۶نفر مسافر و گردشگر تابستانی در قالب ۳۱۲ خانوار در مراکز اسکان آموزش و پرورش شهرستان الیگودرز پذیرش شده اند.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش شهرستان الیگودرز ،با تجهیز ۴ آموزشگاه در قالب ۴۵ کلاس در تابستان امسال پذیرای مسافران و گرشگران تابستانی است.که از این تعداد،۲۲ کلاس از نوع ویژه،۱۶ کلاس از نوع الف و ۷کلاس از نوع ب است.

تاجمیری کارشناس تعاون آموزش وپرورش شهرستان اضافه کرد: اسکان فرهنگیان و مسافران تابستانی از تاریخ ۲۵خرداد آغاز شده و تا نیمه دوم شهریور ماه کلیه پایگاه های اسکان در این شهرستان آماده سرویس دهی و خدمت رسانی به مهمانان است.

وی افزود: فرهنگیان و مسافران محترم می توانند برای دریافت اطلاعات و رزرو اینترنتی مدارس و مراکز آموزشی, رفاهی زیر پوشش طرح اسکان تابستانی این شهرستان تا تاریخ ۱۵شهریور ۹۶ به نشانی eskan.medu.ir مراجعه کنند.

گفتنی است مراکز اسکان آموزش و پرورش شهرستان الیگودرز در نوروز ۹۶میزبان ۲هزار و ۳۲نفر مهمان نوروزی در این شهرستان بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.