خرم آباد-فرمانده انتظامی لرستان از کشف ۴۸ دستگاه ماشین لباسشویی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در خرم آباد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه پلیس، سردار محمد قنبری گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر جا به جایی مقادیری کالای قاچاق از استان‌های جنوبی کشور به پایتخت توسط یک نفر با یک دستگاه کامیون، موضوع در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: مأموران در محور مواصلاتی «پل‌دختر – خرم‌آباد» مستقر شده و با شناسایی کامیون آن را توقیف کردند و در بازرسی از آن ۴۸ دستگاه انواع لباسشویی فاقد مجوز گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر شده است، تصریح کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف‌شده را یک میلیارد ریال اعلام کردند. کشف بیش از ۵۷ کیلو مواد مخدر در بروجرد فرمانده انتظامی بروجرد از انهدام ۴ باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف مقدار ۵۷ کیلو و ۳۰۷ گرم انواع مواد طی چهار ماه نخست امسال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ «علیرضا دلیری» گفت: مأموران مبارزه با مواد مخدر بروجرد با همکاری کلانتری و پاسگاه‌های این شهرستان، در چهار ماه نخست سال جاری موفق به کشف مقدار ۵۷ کیلو و ۳۰۷ گرم انواع مواد مخدر شدند.

وی در ادامه افزود: در این مدت ۴ باند سوداگر مرگ متلاشی و ۲ هزار و ۷۳ فروشنده مواد مخدر و معتاد پرخطر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی بروجرد، ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس، در اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت‌های غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت‌طلب و قانون‌گریز، در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به این فرماندهی اطلاع تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود. سرهنگ دلیری، موفقیت پلیس را نتیجه همکاری و تعامل خوب مردم با پلیس دانست.

وی همکاری و تعامل را نشان از آگاهی مردم نسبت به پلیس برشمرد و گفت: پلیس تمام توان خود را در راستای خدمت‌رسانی به مردم و تأمین امنیت اجتماعی مردم، جلب مشارکت و اعتماد مردم بکار خواهد گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.