بردسکن- مسئول ستاد نمازجمعه بردسکن از کشوری شدن بسیاری از فعالیت های ستاد نماز جمعه این شهرستان خبرداد.

بسیاری از فعالیت های ستاد نمازجمعه بردسکن  کشوری شده است

به گزارش قدس آنلاین ، حجت الاسلام محرم مصوری امروز ۶ مردادماه در جمع نمازگزاران جمعه بردسکن با گرامی داشت سالروز اولین اقامه نماز جمعه در کشور به برخی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده ستاد نمازجمعه بردسکن پرداخت و گفت: امروز خوشحال هستیم که برخی از طرح های ستاد نماز جمعه بردسکن به عنوان یک دستورالعمل  به دیگر ستادهای نمازجمعه  کشور و استان ابلاغ شده است.

وی ستاد نماز جمعه بردسکن را یکی از ستادهای موفق در استان  عنوان کرد و گفت: در سال های اخیر نیز به عنوان ستاد برتر در کشور شناخته شده است.

مسئول ستاد نماز جمعه بردسکن فراهم آوردن امکانات برای رفاه حال نمازگزاران جمعه ،  برپایی نمایشگاه عکس،  راه اندازی  سرویس های ایاب و ذهاب برای نمازگزاران ، استقرار پزشک آدینه و  فعال بودن مهد آدینه را از دیگر اقدامات و فعالیت های ستاد نمازجمعه بردسکن برشمرد و گفت: به منظور بروز حوادث احتمالی تمامی نمازگزاران جمعه تحت پوشش بیمه قرار دارند.

حجت الاسلام مصوری  با اشاره به  اینکه یکی از سیاست های ستاد های نمازجمعه جوان گرایی است از جوانان و نوجوانان خواست عضو ستاد نماز جمعه شوند.

وی همچنین از شهرداری بردسکن خواست  نسبت به راه اندازی  بازارچه ای  به منظور تامین مواد غذایی و میوه مورد نیاز نمازگزاران در  میدان حسینی   در روزهای جمعه اقدام کند.

به مناسبت ۵ مردادماه سالروز اولین اقامه نماز جمعه در کشور در حاشیه برگزاری نماز جمعه نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و کتاب  و عکس برپا شد و  به همت اعضای فعال پایگاه مقاومت بسیج شهید قدرتی مسجد جامع  بردسکن ایستگاه واکس  کفش و برچسبی  با عنوان گناه یعنی خداحافظ امام حسین (ع) برای  گوشی های تلفن همرا  به صورت صلواتی  برپا شد.

در بین الصلاتین  نیز نمازگزاران جمعه  بردسکنی در محکومیت کشتار مسلمانان توسط رژیم صهیونیستی شعارهایی را سردادند.

در پی جنایات وحشیانه و بی شرمانۀ اخیر رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین اشغالی و کشتار بی رحمانۀ نمازگزاران مسجد الاقصی و نیز همچنین کشتار مسلمانان بی گناه و بی پناه میانمار توسط افراطی های نژاد پرست، نمازگزاران جمعه بردسکنی  ضمن محکومیت شدید این گونه جنایات و فجایع ،   نفرت و انزجار اعتراض آمیز علیه عاملان و سران این گونه  حرکات  را ابراز داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.