شبکه المیادین از پاکسازی ارتفاعات «فلیطه» در نزدیکی مرزهای سوریه با لبنان از لوث وجود نیروهای جبهه تروریستی النصره به دست نیروهای مقاومت خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، اتاق عملیات مقاومت لبنان اعلام کرد که نیروهای مقاومت موفق شدند تا ارتفاعات «فلیطه» را از لوث وجود نیروهای جبهه النصره پاکسازی کنند و این منطقه تحت محاصره قرار دارد. جبهه النصره کنترل ۱۰۰ کیلومتر از مساحت ارتفاعات فلیطه واقع در «القلمون» و ارتفاعات عرسال در لبنان را به دست داشت. نبرد در این ارتفاعات امتداد نبرد «القصیر» درسال ۲۰۱۳ و «القلمون» در سال ۲۰۱۵ و«السلسله الشرقیه» در سال ۲۰۱۵ به شمار می آید.

این اتاق عملیات گزارش داد که نبرد در این منطقه کاملا از مسافت نزدیک صورت گرفته و در چند جبهه نیروهای مقاومت با تروریستها درگیر شده اند.بعد از آنکه خطوط دفاعی النصره در طول و عرض شکسته شد عملیات رزمی هجومی در پشت خطوط دفاعی آنها صورت گرفت.وجود غیر نظامیان در اردوگاه «حمید» و منطقه «الملاهی» باعث تغییر عملیات رزمایشی نیروهای مقاومت شد.

در ادامه این گزارش آمده است: چندین خودروی بمب گذاری شده در جریان این عملیات منفجر شده و تمام اتاق های عملیاتی نیروهای جبهه النصره نابود شده و تنها یک اتاق باقی مانده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.