رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در سفر غیررسمی خود روز گذشته به مشهد مقدس، از منطقه حفاظت شده بینالود، پارک طبیعت پردیس و تفرجگاه های منطقه گردشگری شاندیز بازدید کرد.

بازدید ابتکار از منطقه حفاظت شده بینالود و پارک طبیعت پردیس مشهد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خرسان رضوی، معصومه ابتکار ضمن دیدار با محیط بانان منطقه حفاظت شده بینالود، از پارک طبیعت پردیس بازدید کرد و دستور بررسی امکان سنجی استقرار شعبه پژوهشکده محیط زیست شرق کشور دراین پارک را صادر کرد.

وی ضمن بازدید از منطقه تفرجگاهی شاندیز که بیش از ۶۰۰ رستوران و تالار پذیرایی را درخود جای داده است از وضعیت مناسب مدیریت فاضلابهای خروجی آنها ابراز رضایت کرد.

ابتکار اجرای سپتیک های فاضلاب و عدم رهاسازی فاضلابهای خروجی در رودخانه های منطقه که با نظارت موثر حفاظت محیط زیست استان و همراهی مجموعه رستواران داران منطقه طی چهار سال اخیر به وقوع پیوسته است را مناسب ارزیابی کرد و لزوم همراهی گردشگران در عدم رها سازی زباله و پسماند در طبیعت را یک الزام دانست و بر جدیت و پیگیری موضوع پاکسازی محورهای مواصلاتی از سوی بخشداری تاکید کرد.  

در پایان دو پرنده شکاری تیمار شده از نوع سارگپه نیز به دست معاون رییس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور به طبیعت منطقه حفاظت شده بینالود بازگشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.