تالار محصولات کشاورزی بورس کالا شاهد معامله ۳ هزار و ۴۲۷ تن گندم خوراکی در قالب طرح قیمت تضمینی بود.

معامله ۳ هزار و ۴۲۷ تن گندم خوراکی در بورس کالا

به گزارش قدس آنلاین به نقل از بورس کالای ایران، هشت تن جو دامی نیز در قالب طرح قیمت تضمینی به فروش رسید. علاوه بر این ۲۴ هزار و ۵۰۰ تن گندم خوراکی، دو هزار و ۳۰۰ تن جو، یک هزار و ۴۲۵ تن شکر سفید و ۴۰۰ تن ذرت دانه ای نیز در تالار محصولات کشاورزی دادوستد شد.

تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران نیز در این روز داد و ستد ۶ هزار و ۹۹۸ تن قیر، ۵ هزار و ۷۳۸ تن مواد پلیمری، ۱۰۰ تن گوگرد، ۵۰۰ تن لوب کات، ۲۳ هزار تن و کیوم باتوم و ۱۱ هزار و ۳۳۰ تن مواد شیمیایی را تجربه کرد.

امروز ۶۹ هزار و ۱۲۵ تن قیر و ۱۴۹ تن عایق رطوبتی نیز در تالار صادراتی به فروش رسید.
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران نیز در این روز شاهد معامله ۳۸۴ تن میلگرد، ۱۸۴ تن تیر آهن( متوسط ۱۶) و ۲ هزار تن آلومینیوم بود.

همچنین هفته گذشته، حدود ۴۳۵ هزار و ۴۴۰ تن انواع کالا به ارزش نزدیک به ۶ هزار و ۷۵۳ میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت. در هفته اول مرداد ماه، در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۵۷ هزار و ۶۸ تن انواع کالا به ارزش یک هزار و ۴۷۵ میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار ۵۱ هزار و ۸۲۷ تن فولاد، ۵ هزار و ۹۵ تن مس، ۱۴۰ تن کنسانتره مولیبدن و ۶ تن کنسانتره فلزات گرانبها از سوی مشتریان خریداری شد. در هفته معاملاتی مذکور نیز در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۳۳۷ هزار و ۶۲۷ تن انواع کالا به ارزش ۴ هزار و ۷۲۳ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار، ۱۱۴ هزار و ۳۶۴ تن قیر، ۵۵ هزار و ۹۶۴ تن مواد پلیمری، ۱۰۷ هزار و ۳۲۰ تن وکیوم باتوم، ۱۷ هزار و ۷۵۰ تن لوب کات، ۲۵ هزار و ۷۳۹ تن مواد شیمیایی، ۱۴ هزار و ۹۶۰ تن گوگرد، یک هزار و ۱۵۰ تن روغن، ۳۰ تن گازها و خوراک ها و ۳۵۰ تن عایق رطوبتی خریداری شد.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز در اولین هفته مرداد ماه، شاهد معامله ۳۷ هزار و ۵۲۲ تن انواع کالا به ارزش نزدیک به ۵۳۹ میلیارد ریال بود؛ در این تالار داد و ستد ۹ هزار و ۶۳۲ تن جو دامی، ۱۸ هزار و ۲۰۴ تن گندم، ۶ هزار و ۶۰۰ تن شکر سفید، یک هزار و ۵۷۰ تن ذرت، یک هزار و ۴۸۵ تن مرغ منجمد و ۳۰ هزار قطعه جوجه یک روزه مشاهده شد.

در هفته ای که گذشت و در بازار فرعی بورس کالای ایران، ۴۴۶ تن ضایعات فلزی، ۲ تن بشکه خالی، ۵۰ تن روغن کارکرده، ۱۰۰ تن شیرخام، ۲ هزار و ۴۲۵ تن کنسانتره فسفات و ۲۰۰ تن سولفات داد و ستد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.