زاهدان-فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهراز مرگ سارق ترانس برق به علت برق گرفتگی و از انهدام اعضاء این باند در این شهرستان خبر داد.

سارق ترانس برق در حین سرقت جان خود را از دست داد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت ترانس برق در سطح شهرستان، تحقیقات پلیسی برای دستگیری سارقان آغاز شد.

وی افزود: در تعاقب پایش های اطلاعاتی و عملیاتی، ماموران یک باند سارق ترانس برق را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند و در یک عملیات منسجم دو نفر از اعضاء این باند را در حین سرقت دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به فوت یکی از اعضاء باند سارقان به علت برق گرفتگی در حین سرقت بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک دستگاه خودروی پژو حامل مقادیر زیاد کابل برق و آلات جرم کشف شد.

سرهنگ جلیلیان تصریح کرد: پس از تحقیقات اولیه سارقان به ۱۳ فقره سرقت در شهرستان های ایرانشهر، بخش بمپور، چاه جمال، سرکهوران و سرزه اعتراف کردند. فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.