زاهدان-جانشین نیروی انتظامی گفت: حدود ۸۰ درصد مواد مخدر کشف شده مربوط به استان های شرقی و جنوب شرق کشور می باشد.

۸۰ درصد مواد مخدر کشف شده در حوزه شرق و جنوب شرق کشور است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار اسکندر مومنی در جمع خبرنگاران در ستاد انتظامی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: یکی از اولویت های نیروی انتظامی بر اساس اوامر سردار فرمانده محترم ستاد کل نیروزهای مسلح، توجه به نیروی انتظامی و مناطق امنیتی از جمله جنوب شرق است. جانشین نیروی انتظامی افزود: نیروی انتطامی همه توان خود را بسیج کرده که در حوزه انتظامی و در حوزه مرزی، ساختار، ساختمان، تجهیزات و نیروها را تقویت کند و تاکتیک های جدید را اتخاذ نماید.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با تصمیمات اتخاذ شده و دستورات ستاد کل نیوهای مسلح، شرایط امنیتی سیستان و بلوچستان مطلوب بوده و به فضل پروردگار مطلوب تر نیز خواهد شد.

سردار مومنی تصریح کرد: در چهار ماهه اول امسال کشفیات مواد مخدر ما در استان سیستان و بلوچستان و استان های حاشیه شرق کشور، ۸۰ درصد کل کشفیات کشور بوده یعنی از حدود ۳۰۰ تن کشفیات مواد مخدر، ۸۰ درصد آن مربوط به استان های شرقی و حاشیه شرق است.

جانشین نیروی انتظامی با اشاره به تردد خودرو های قاچاقچیان سوخت که به مقررات راهنمایی و رانندگی نیز گاها توجه نمی کنند اشاره کرد و بیان داشت: در این رابطه نیروی انتظامی استان طرح های خوبی را برنامه ریزی کرده که با اجرای آن، تردد این خودرو ها کاهش می یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.