گیلان_ فرماندار شهرستان ماسال بهره‌گیری از دانش روز و حرکت در مسیر علاقه‌مندی کودکان و نوجوانان امروز را تجربه‌ی موفق و ارزش‌مند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان توصیف‌کرد.

هم‌گامی کانون کودکان و نوجوانان با فن‌آوری‌ روز ارزش‌مند است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، محمود قاسم‌نژاد فرماندار شهرستان ماسال در نشست با اسفندیار ضیائی، سرپرست کانون گیلان اظهارداشت: فعالیت‌های فرهنگی، ادبی و هنری کانون و هم‌چنین ورود هدف‌مند این مجموعه فرهنگی به عرصه‌ی فعالیت‌های علمی فرصتی ارزش‌مند برای آینده‌سازان ایران اسلامی است.

وی در عین‌حال از توان‌مندی مربیان کانون سخن‌گفت و با اشاره به اثربخشی فعالیت‌های مراکز فرهنگی هنری گفت: شور و نشاط حاکم بر برنامه‌ها بستری مناسب برای همراهی خانواده‌ها با این مجموعه‌ی فرهنگی فراهم‌کرده است.

قاسم‌ نژاد در ادامه استمرار در امر آموزش را مهم ارزیابی‌کرد و با اشاره به خواسته‌های کانون در زمینه توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی، بر همراهی مسوولان استانی با برنامه‌های این نهاد فرهنگی تاکیدکرد.

اسفندیار ضیائی سرپرست کانون استان گیلان نیز در این دیدار، نگاه فرهنگی مسوولان را مایه‌ی دلگرمی فعالان حوزه‌ی فرهنگ توصیف‌کرد و با بیان این‌که بذرباشی در حوزه کودک ونوجوان رشد و تعالی آینده‌سازان را به دنبال خواهدداشت افزود: توجه مسوولان استانی بستری مناسب برای مجموعه‌های فرهنگی هم‌چون کانون فراهم‌می‌کند تا بیش از پیش در مسیر ارتقای توان‌مندی کودکان و نوجوانان گام ‌بردارند.

ضیائی در ادامه فرصت‌های پیش‌رو و زمینه‌های همکاری‌های مشترک کانون و مسوولان شهرستان ماسال را یادآورشد  و با اشاره به پیشینه‌ی کانون پرورش فکری گفت: کودکان و نوجوانان همواره درحال پرسش‌گری هستند و از این رو ایجاد دریچه‌های تازه در ارایه‌ی فعالیت‌های کانون همواره مد نظر تصمیم‌گیرندگان این مجموعه قرارداشته و دارد.

وی در همین زمینه به بهره‌گیری کانون از فن‌آوری‌های روز پرداخت و تصریح‌کرد: کانون همواره از فن‌آوری به عنوان ابزاری ارزش‌مند برای ارایه‌ی فعالیت‌های کودک و نوجوان محور بهره‌گرفته و دراین مسیر با برپایی کارگاه‌های علمی و راه‌اندازی سایت‌های کودک و نوجوانان گامی موثر برداشته است.

او دراین میان از سایت کودک و نوجوانان کانون ماسال نام‌برد و با اشاره به تاثیرگذاری آن در افزایش آگاهی‌های مخاطبان اظهارداشت: جذب و پایدار سازی عضو از دیگر نتایج مثبت این فعالیت محسوب می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.