زاهدان-رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: تا کنون ۱۰۸ مدرسه و ۵۰ مسجد توسط بنیاد برکت در سیستان و بلوچستان ساخته شده است.

بنیاد برکت ۱۰۸ مدرسه و ۵۰ مسجد در سیستان و بلوچستان ساخته است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، محمد مخبر روز چهارشنبه در دیدار با آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ۸۸ مرکز جامع سلامت با مشارکت وزارت بهداشت و درمان در این استان در حال ساخت است که ۱۶ مرکز آن امروز افتتاح می شود.

وی گفت: هزار واحد مسکن محرومان نیز توسط بنیاد برکت در سیستان و بلوچستان در حال ساخت است.

وی افزود: طرح سلامت الکترونیک به صورت پایلوت در سه شهر کشور به اجرا در آمده که یکی از آنها زهک سیستان و بلوچستان است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ادامه داد: ۲ شهر دیگر کشور که طرح خدمات سلامت الکترونیک در آنها اجرا شد از مناطق سنی نشین کشور هستند که این نشان از توجه بنیاد برکت به تمام اقشار جامعه دارد.

مخبر اظهار داشت: پنج هزار میلیارد ریال برای اشتغالزایی و هزار و ۱۰۰ تا هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال در زمینه طرح های زیربنایی در سیستان و بلوچستان هزینه می شود.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب توجه ویژه ای به سیستان و بلوچستان دارند.

مدیرعامل بنیاد برکت نیز در این دیدار بیان کرد: ۲۰ خانه عالم تاکنون در سیستان و بلوچستان ساخته شده است. عارف نوروزی افزود: ۱۰۸ مدرسه در سیستان و بلوچستان ساخته و مجوز ساخت ۱۲ مدرسه دیگر نیز اخذ شده و ۵۰۰ میلیارد ریال برای ساخت این مدارس اختصاص یافته است.

وی اظهار داشت: ساخت ۸۸ مدرسه از سال گذشته توسط بنیاد برکت در سیستان و بلوچستان آغاز شده که امروز ۱۶ مرکز آن افتتاح می شود. وی ادامه داد: ۶۳۰ میلیارد ریال به صورت مشترک تا کنون برای ساخت این مراکز بهداشتی هزینه شده است.

مدیرعامل بنیاد برکت افزود: ۳۵۰ میلیارد ریال دیگر برای تکمیل این مراکز نیاز داریم تا سه ماه آینده به بهره برداری برسند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.