خرم آباد- نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس گفت: مسئولین استان به دنبال جریانات سیاسی و انحصارطلبی هستند و سعی دارند با فرافکنی ضعف خود را پنهان و از طریق روزنامه و کانال‌های اجاره‌ای قصد تخریب نمایندگان را دارند.

مسئولان لرستان به دنبال جریانات سیاسی و انحصارطلبی هستند

به گزارش قدس آنلاین محمدرضا ملکشاهی راد اظهار داشت: مسئولین به جای تعامل با نمایندگان به دنبال دعوا، هجمه به نمایندگان و فرافکنی‌های دروغین هستند.

وی بیان کرد: متاسفانه شاهد در دست گرفتن پست‌های حساس معاونت استاندار توسط افرادی هستیم که جز حاشیه‌سازی و دعواهای بی‌حاصل کاری از پیش نمی‌برند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: عزل و نصب مدیران استان توسط پامنبری‌های هتل‌دار صورت می‌گیرد. حلقه هتل‌داران در حال دخالت در امور مدیریتی استان هستند. وی گفت: مسئولین استان به دنبال جریانات سیاسی و انحصارطلبی هستند و سعی دارند با فرافکنی ضعف خود را پنهان و از طریق روزنامه و کانال های اجاره‌ای قصد تخریب نمایندگان را دارند.

ملکشاهی راد افزود: مسئولین ارشد استانی مدعی بوده‌اند که نمایندگان به دنبال عزل و نصب مدیران هستند در حالی که این عزل و نصب از سوی مردم در جهت عملکرد ضعیف آنان است.

وی با بیان اینکه با ارائه اطلاعات و آمار غلط لرستان را کانون تحول کاهش بیکاری معرفی کرده‌اند،تصریح کرد:اگر بیکاری کاهش یافته پس چرا از مراجعات مردمی به دفاتر نمایندگان در راستای اشتغال کم نشده و یا آماری از افزایش بیمه شدگان در سازمان تامین اجتماعی به چشم نمی‌خورد.

وی افزود: کدام یک از کارخانه‌های تعطیل پارسیلون، چرم و پوست، یخچال سازی، ماشین سازی و سیمان خرم‌آباد احیا شده و اکنون فعال هستند؟

نماینده مردم خرم آباد و چگنی خاطرنشان کرد: ⁣نمایندگان مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی با توجه به برخوردهای ناصواب پامنبری­‌ها تذکرات خود را به وزرا اعلام و تا حصول استقرار مدیران کارآمد در لرستان از پای نمی‌افتند.

منبع: خانه ملت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.