شهرکرد-مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: برای تجهیز و بازسازی غسالخانه روستاهای استان به اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان نیاز است.

بازسازی غسالخانه روستاهای چهارمحال و بختیاری اعتباری ۱۰ میلیارد تومانی نیاز دارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سیدجعفر مرتضوی روز شنبه در جلسه سازماندهی امور متوفیات چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در استان غسالخانه ۳۰۰ روستا باید تعمیر و نوسازی شود اظهار داشت: برای تجهیز و بازسازی غسالخانه این روستاها به اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان نیاز است.

وی در ادامه افزود: مراسم تشیع، تدفین، ختم باید طبق دستورات اسلام انجام شود چراکه اگر مراسم متوفیات به درستی صورت نگیرد سبب به وجود آمدن معظلات و آسیب های حاکم در جامعه خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: باید در راستای عدم استفاده از سلاح گرم و موسیقی و کاهش هزینه در این مراسم ها فرهنگ سازی شود.

حجت‌الاسلام سیدجعفر مرتضوی تصریح کرد: با برگزاری کارگاه های آموزشی برای اقامه کنندگان نماز میت باید آموزش های لازم تعلیم داده شود که اقامه نماز بر اموات درست صورت بگیرد چراکه با صحیح انجام دادن احکام دین اسلام میتوان شاهد کاهش چشمگیر فساد در جامعه شویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.