خرم آباد- مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: پارامترهای فراوانی برای جلب حداکثری رضایت مشترکین در نظر گرفتیم که تامین برق پایدار و افزایش ضریب اطمینان شبکه ها و خدمات پس از فروش از جمله آنهاست.

چهار میلیارد و چهارصد میلیون ریال صرف پایداری انرژی برق تحویلی شهرستان الشتر شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان، فریدون خودنیا با بررسی و بازدید از وضعیت شبکه های برق شهرستان الشتر برنامه ریزی های مطالعاتی و کارشناسانه جهت تقویت آنها و تحویل انرژی پایدار و مطمئن و جلوگیری از نوسانات و رفع ضعف ولتاژ مناطقی از آن حوزه مبادرت به تهیه و تدارک تجهیزات موردنیاز شبکه های فوق نمود.

وی با بیان این مطلب که وظیفه ما خدمت رسانی به همه ی اقشار جامعه است، اظهار داشت: اولویت اول ما در استان رفع محرومیت زدایی(در حوزه برق) در مناطق صعب العبور بود که در سال گذشته با برقرار نمودن ۸۲ روستای محروم و بدون جاده دسترسی ، این مهم با حمایت های استاندار محترم و اداره کل راه شهرسازی عملیاتی گردید.

خودنیا با اشاره به اینکه برق زیرساخت حیاتی برای امید به زندگی در روستاهاست و مابقی سازمان های خدمات رسان را در مقابل کار انجام شده جهت ادامه دیگر خدمات قرارمیدهد بیان داشتند: شرکت توزیع همواره با قبول سخت ترین شرایط گام اول توسعه را در این گونه مناطق برداشته و اعتقاد داریم که خواستن توانستن است و در عمل هم این مدعا را ثابت نموده ایم.

مدیرعامل برق لرستان افزود: با توجه به اقلیم جغرافیایی و صعب العبوربودن استان لرستان تعمیر و نگهداری خطوط شبکه های برق کار بسیار سخت و طاقت فرسایی است که خوشبختانه با تلاش شبانه روزی نیروهای اجرایی کمترین خاموشی ها را در سطح منطقه داریم.

در ادامه مرادجان سپهوند مدیریت توزیع برق شهرستان الشتر ابراز داشت: با حمایت های بی شائبه مهندس خودنیا مدیر عامل برق استان طی ۵ ماه گذشته سال ۹۶ تعداد ۶ دستگاه سکسیونر قابل قطع زیربار جهت افزایش سرعت عمل در مانورها و کاهش انرژی توزیع نشده و همچنین کاهش خاموشیها بر روی خطوط ۲۰ کیلوولت نصب گردید که برای خریداری این تعداد با عملیات نصب و رینگ نمودن آنها مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان هزینه گردید.

وی بیان کرد: به منظور کاهش خاموشیها و متعادل نمودن ولتاژ تحویلی به مشترکین در نقاط مختلف شهر و روستا طی این مدت ۱۵ دستگاه پست برق با ترانس کاهنده جمعا به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان خریداری و نصب گردیده است.

مدیرتوزیع برق شهرستان الشتر اظهارداشت: برای افزایش اطمینان شبکه ها سه کیلومتر شبکه فشار متوسط با هزینه بالغ بر ۱۲۰ میلیون تومان احداث گردید که با اجرای این عملیات تعداد ۲۰۰ خانوار از داشتن برقی مطمئن و بدون دغدغه برخوردار شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.