اصفهان _ فرمانده انتظامی استان اصفهان در آئین صبحگاه عمومی این فرماندهی، امروز پلیس در نظام جمهوری اسلامی شغل مقدسی است ، بزرگترین مدال افتخار نیروی انتظامی را سرباز ولایت بودن عنوان کرد

بزرگترین مدال افتخار نیروی انتظامی سرباز ولایت بودن است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سردار عبدالرضا آقاخانی در آئین صبحگاه عمومی فرماندهی انتظامی استان اظهار داشت: امروز، پلیس، یک شغل مقدس در نظام جمهوری اسلامی است، چرا که حراست از حریم و حرم نظام جمهوری اسلامی بر عهده نیروهای جان برکف پلیس نهاده شده است.

وی با بیان اینکه زمینه خدمت رسانی در نیروی انتظامی بیش از سایر مشاغل است گفت: مسایل معنوی بیش از مسایل مادی در این نیرو حکمفرماست و همه نیروهای شاغل در ناجا از سرباز و درجه دار تا افسران با تجربه و متخصص در کلانتری ها و پاسگاه ها و پلیس های تخصصی جان برکف خدمت نهاده و با تمام بدی ها و شرارت ها مبارزه می کنند تا مردم در امنیت و آرامش باشند.

سردار آقاخانی، بزرگترین مدال افتخار نیروی انتظامی را سرباز ولایت بودن عنوان کرد و اظهار داشت: خداوند عنایت بزرگی به ما در نیروی انتظامی کرده که بتوانیم در سرزمین امام زمان (عج)، زیر پرچم ولایت و سربازی برای ولی فقیه زمان و سلاله پاک رسول الله حضرت آیت اله امام خامنه ای، برای بهترین مردم دنیا خدمت کنیم که به این خدمت کردن افتخار می کنیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در ادامه به ۳۷ سال خدمت برای نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: آن روزی که امام پلاک سربازی را برگردن من انداختند حتی یک لحظه فکر اینکه یک روز از این لباس سربازی خارج شوم را نکردم.

وی با اشاره به دوران پنج ساله خدمت در فرماندهی انتظامی استان خاطر نشان کرد: در این دوران توفیق خدمت کردن در کنار بهترین و زبده ترین نیروهای پلیس را داشتم و به وجود چنین نیروهایی در بدنه این نیرو افتخار می کنم.

آقاخانی با بیان اینکه خود را همواره سرباز نظام و ولایت می دانم گفت: امیدوارم خداوند به همه نیروهای مسلح به ویژه نیروهای انتظامی، مسئولان خدوم و مردم انقلابی توفیق دهد که در راه ولایت مستدام بوده و مدیون امام و شهدای با عظمتی که به این نظام و انقلاب عزت دادند نشویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.