شهرکرد-رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی چهارمحال و بختیاری گفت: در برنامه ششم توسعه هر گونه استخدام افراد باید با داشتن گواهی مهارتی و فناوری انجام شود.

استخدام ها در برنامه ششم توسعه باید با داشتن گواهی مهارتی انجام شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، فرید براتی ظهر سه شنبه در نشست خبری اظهار داشت: نظام آموزش مهارت و فناوری شامل آموزش هایی است که با هدف ارتقاء دانش فناوری به صورت آموزش های رسمی و آموزش های تکمیلی بین سطوح اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه هر گونه استخدام افراد باید با داشتن گواهی مهارتی و فناوری انجام شود گفت: رشته های کاردانی غواصی، تراش سنگ های گرانبها، تصفیه فاضلاب، بازیگری، خبرنگاری و گردشگری از رشته های پیشنهادی برای سال تحصیلی جدید هستند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: تا پایان سال ۹۵ تعداد پنج هزار و ۶۷۳ نفر دانشجو در ۱۳۶ کد رشته در دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان مشغول به تحصیل هستند و همچنین ۱۴ مرکز آموزش علمی کاربردی در استان وجود دارد و ۱۵ هزار نفر از این دانشگاه در استان فارغ التحصیل شدند.

براتی خاطر نشان کرد: در مقطع کاردانی ۱۳ کدرشته جدید و در مقطع کارشناسی هشت کدرشته به کد رشته های این دانشگاه افزوده و همچنین مجموعا ۱۵۰ کد رشته کاردانی و کارشناسی ناپیوسته وجود دارد و سقف پذیرش دانشجو در هر رشته ۵۰ نفر می‌باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.