ساری- رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: طرح هادی روستاهای کشور برای ارائه خدمات جدید بازنگری می شود.

طرح هادی روستاهای کشور بازنگری می شود

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا تابش روزسه شنبه درحاشیه آئین معارفه مدیرکل جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران در ساری در گفت و گویی افزود : براساس برنامه، حداقل سالانه طرح هادی شش هزار روستایی که پیش از این طرح برای آنها تهیه و یا اجرا شده ، مورد بازنگری قرار خواهد گرفت .

وی گفت : علاوه بر این ، بر اساس تعهد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و با تخصیص هشت درصد از اعتبارات عمرانی استان ها به این نهاد ، سالانه در دو تا دو هزار و ۵۰۰ روستا طرح هادی اجرا می شود.

تابش اظهار داشت : دولت یازدهم با وجود محدودیت های مالی تاکنون به تعهدات خود در قبال کمک به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای بهسازی و بازسازی واحدهای مسکونی روستایی عمل کرده است .

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همچنین گفت که طرح ساخت سالانه ۲۰۰ هزار مسکن روستایی که از سال ۸۶ در سطح کشور عملیاتی شد، همچنان تداوم خواهد یافت.

تابش افزود : تاکنون ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در روستاهای کشور مقاوم سازی و تحویل روستاییان شده و حدود ۱۰۰ هزار مسکن روستایی نیز در دست ساخت است که حداکثر تا پایان سال جاری تحویل می شود.

وی ادامه داد : تاکنون بانک ها برای ساخت این تعداد واحدهای مسکونی روستایی در سطح کشور افزون بر ۱۴۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کردند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سقف تسهیلات پرداختی به روستاییان را برای ساخت هر واحد مسکونی ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت که این مبلغ ۲۰ میلیون ریال بیشتر از سقف سال گذشته است .

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.