رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: هم‌افزایی و صبر و تحمل  روح حاکم بر جبهه خودی و  بی‌هیاهو عمل کردن شرط حضور در این جبهه است چرا که اگر در این جبهه کسی به دنبال مقام باشد موفقیت و پیروزی حاصل نمی‌شود.

هم افزایی و صبر باید روح حاکم بر جبهه انقلاب باشد/باید میدان نبرد را به خوبی مهندسی کرد

به گزارش قدس آنلاین، سردار غلامحسین غیب‌پرور عصر امروز در چهارمین همایش ملی فصل وصل که در محل اردوگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار شد، اظهار داشت: در زمان جنگ وقتی که می‌خواستیم یک عملیات را با موفقیت انجام دهیم به سه مطلب توجه می‌کردیم که به نظر می‌آید این سه مطلب امروز هم کماکان موضوعیت دارد. نخستین موضوع شناخت دشمن از جبهه مقابل، فرمانده‌ها، یگان‌ها، تحهزیرات دشمن، عناصر پشتیبان بود که اهمیت بسیاری داشت.  

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: دشمن نخستین پارامتری بود که باید مورد مطالعه قرار می‌دادیم و اگر درباره جبهه دشمن مطالعه نمی‌کردیم آن عملیات با پیروزی و ظفر مواجه نمی‌شد.  

سردار غیب‌پرور با بیان اینکه نکته و مطلب دوم خودی‌ها و امکاناتمان است گفت: مواردی نظیر اینکه چقدر بسیجی برای عملیات داریم؟ غالب عملیات بزرگ ما در فصل زمستان بود چون اغلب بسیجی‌ها کشاورز و کاسب بودند علاوه بر آن به فرماندهان و رزمندگان، تجهیزات، آموزش‌ها و مهمات خود نگاه می‌کردیم.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس معمولاً یگان‌های داوطلب موفق‌ترین‌ها بودند، گفت: زمانی تیپ‌ها و رزمندگانمان هم‌افزا می‌شدند نتیجه بهتری حاصل می‌شد چرا که هم‌افزایی سبب بالا رفتن اطمینان از فتح و ظفر شده بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه روح حاکم بر جبهه خودی صبر بود خاطرنشان کرد: در مواجهه با دشمنان انسان‌های عجول و کسانی که زود منتظر نتیجه هستند جایگاهی ندارند چون هم خود و هم جبهه را با مشکل روبه‌رو می‌کنند لذا کسانی که وارد این صحنه می‌شدند پای همه چیز ایستاده بودند. ‌ 

سردار غیب‌پرور افزود: هم‌افزایی و صبر و تحمل  روح حاکم بر جبهه خودی و  بی‌هیاهو عمل کردن شرط حضور در این جبهه است چرا که اگر در این جبهه کسی به دنبال مقام باشد موفقیت و پیروزی حاصل نمی‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.