۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶
کد خبر: 555889

کانال تلگرامی نود اقتصادی به آدرس @NavadeEghtesadi نزدیک به یک سال است که در فضای مجازی مشغول به فعالیت است و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است. آدرس سایت "نود اقتصادی" www.۹۰eghtesadi.ir می‌باشد

"نودِ اقتصادی" آمد

به گزارش قدس آنلاین، پایگاه خبری «نودِ اقتصادی»، رسانه فعال در حوزه اقتصاد، از امروز، به صورت رسمی به شبکه اطلاع رسانی و تولید خبر اقتصادی کشور پیوست.
این پایگاه خبری فعال در حوزه اقتصاد، بخش اعظم تمرکزخود را به اقتصاد معیشت جامعه متمرکز ساخته و بدون توجه به ملاحظات جناحی و سیاسی، فعالیت حرفه‌ای خود را در چارچوب گفتمان اقتصادی انقلاب اسلامی ادامه خواهد داد.
"نود اقتصادی" قرار است رسانه‌ای تخصصی در حوزه اقتصاد باشد که با کنار گذاشتن تعارفات و ملاحظات معمول در رسانه‌های اقتصادی، مشکلات و مطالبات مردم را در این حوزه مهم پیگیری کند.
رصد، تحلیل و نقدهای منصفانه نسبت به سازمان‌ها، جریان‌ها و دستگاه‌های دولتی و غیردولتی در حوزه اقتصاد از جمله امور محوله به این رسانه مردمی است.
گفتنی است کانال تلگرامی نود اقتصادی به آدرس @NavadeEghtesadi نزدیک به یک سال است که در فضای مجازی مشغول به فعالیت است و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است. آدرس سایت "نود اقتصادی" www.۹۰eghtesadi.ir  می‌باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.