ایلام- امام جمعه ایلام گفت: دشمن در تلاش است که فرهنگ بدحجابی و بی‌حجابی را در جامعه اشاعه دهد.

دشمن در حال تلاش برای اشاعه فرهنگ بدحجابی و بی‌حجابی در جامعه است

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله محمدنقی لطفی ظهر امروز در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام اظهار داشت: دشمنان درصدد هستند با نشانه رفتن اعتقادات دینی و فرهنگ اسلامی موضوعات مهمی همچون حجاب  و عفاف را در جامعه کمرنگ نشان دهند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: دشمن درصدد است تا موضوع فرهنگی و مقوله حجاب و عفاف را در جامعه اسلامی کمرنگ کرده و با تزلزل بخشیدن به اعتقادات و باورهای دینی، به بدحجابی بیشتر دامن ببخشد.

وی ادامه داد: دشمن در تلاش است که فرهنگ بدحجابی و بی‌حجابی را در جامعه اشاعه دهد و این موضوع را همگانی کنند و در فضای کشور ما بدحجابی را حاکم کنند، دشمن مصمم است در بازار، در خیابان، حتی در مراکز دانشگاهی، مراکز فرهنگی کشور و ... بدحجابی را شایع کند و این یکی از اهداف راهبردی آنها است.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام نیز در این نشست گفت:  امسال هفته امر به معروف و نهی از منکر با هفته دفاع مقدس و نیز ایام حزن انگیز محرم و شهادت اباعبدالله الحسین (ع) مصادف شده است.

سردار سید صادق حسینی افزود: بهره‌گیری از مبلغان دینی در تبیین موضوع امربه معروف و نهی از منکر دردستور کار  قرار گرفته است.

در ادامه اعضاء درباره برنامه‌سازی در رسانه استانی با موضوع حجاب و عفاف و بررسی راهکارهای مقابله با اهداف دشمن، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، برگزاری کارگاه آموزشی
تبیین موضوع حجاب و عفاف و بهره‌گیری از ظرفیت مبلغان در هفته امربه معروف و نهی از منکر بحث و تبادل نظر کردند.

همچنین نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در نشست اخلاق مدیران و در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان ایلام اظهار داشت: مدیران باید توکل به خدا، تقوا وایستادگی در برابر مشکلات را سرلوحه کار خود قرار دهند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.