رشت- فرماندار صومعه سرا گفت: تصمیمی گرفته می شود ولی اقدامات اجرایی انجام نمی شود و این مساله به بی اعتمادی مردم منجر خواهد شد.

 انجام نشدن اقدامات اجرایی به بی اعتمادی مردم منجر خواهد شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری صومعه سرا، فتح اللهی در نشست تخصصی رفع موانع و مشکلات روستای بدون بیکار با اشاره به روستای صوفیانده بعنوان مدنظر قرار گرفتن این روستا بعنوان روستای بیکار گفت: باید معیارهای یک روستای بیکار مشخص و علت انتخاب این روستا ازبین دیگر روستاهای شهرستان نیز معلوم گردد.

فتح اللهی با بیان اینکه اینکه تصمیمی گرفته میشود ولی اقدامات اجرایی انجام نمی شود، به بی اعتمادی مردم منجر خواهد شد ،گفت؛ هدف دولت بر توسعه روستایی و ایجاد شغل پایدار برای روستاییان جهت جلوگیری از مهاجرت آنها به شهرها و رونق اقتصادی منطقه است.

وی از تسهیلات بسیار خوب تا سقف یک و نیم میلیارد ریال برای طرح های روستایی خبر داد و افزود: باید دست به دست هم دهیم تا اهداف دولت و شعار سال که تاکید مقام معظم رهبری است محقق شود.

فرماندار صومعه سرا اظهار کرد: ایجاد حتی یک شغل برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که میتواند امنیت شغلی و اجتماعی و کاهش دغدغه های خانوادگی را در بر داشته است.

فتح اللهی روستای صوفیانده و ویژگی خاص این روستا درتولید توت فرنگی و گردشگر پذیدی را ظرفیت خوبی برای اجرای طرح روستای بدون بیکار دانست و ادامه داد: امیدواریم با ارائه الگویی درست و شناسایی ظرفیت های دیگر روستاها بتوانیم در جهت رفع کامل مشکل بیکار در روستاها گام برداریم.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.