مشهد- یکهزار سهم از موقوفه مشارکتی مهرفاطمی در مشهد توسط آیت‌الله العظمی ناصر مکارم شیرازی، مرجع عالیقدر جهان تشییع خریداری و وقف شد.

۱۰۰۰ سهم موقوفه جمعی مهرفاطمی توسط آیت الله مکارم شیرازی خریداری شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، مدیرکل و معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با آیت الله مکارم شیرازی، مرجع عالیقدر جهان تشییع دیدار کردند.

در این دیدار مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: حضرت زهرا(س) بانوی اول جهان اسلام است و باید معرفت و شناخت ایشان در سطح جامعه اسلامی بالا ببریم.

 حجت‌الاسلام محمد احمدزاده افزود: برای موقوفه مشارکتی مهرفاطمی، ۳۲۰هزار سهم که هرکدام ۵۰هزار تومان قیمت دارد در نظر گرفته شده تا عموم مردم بتوانند سهیم باشند.

این روحانی مسئول اظهار داشت: این موقوفه در هفت طبقه شامل ۱۷واحد تجاری و ۲۸واحد مسکونی با ارزش ۱۶میلیارد تومان واقع در خیابان شهدا مشهد واقع شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: برگزاری جشن ولادت و مراسم عزاداری حضرت زهرا(س) و برنامه های فرهنگی و قرآنی برای ترویج فرهنگ فاطمی به تشخیص متولیان از مهمترین اهداف این موقوفه است.

در ادامه این دیدار آیت الله مکارم شیرازی گفت: گاهی نسبت به مسائل مربوط به حضرت زهرا(س) کم لطفی می شود و بعضا آن اهتمامی که پیامبر اکرم(ص) در کلام و رفتار نسبت به ایشان داشتند را نداریم.

وی افزود: ان شاالله با انجام این کار آن کم توجهی جبران شود و آثار و برکات آن را ببینید که از تشکیلات حضرت زهرا(س) برکات زیادی دیده ایم.

مرجع عالیقدر جهان تشییع خطاب به مدیر کل و معاون فرهنگی اوقاف خراسان رضوی اظهار کرد: برای شما در امر ترویج فرهنگ فاطمی آرزو توفیق می کنم و امیدوارم نام فاطمه زهرا(س) روز به روز بیشتر بدرخشد.

گفتنی است در این دیدار هزار سهم وقف مشارکتی مهر فاطمی توسط آیت الله العظمی مکارم شیرازی خریداری و وقف شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.