سنندج- جشنواره تولیدات مراکز استانی صداوسیما، بزرگترین جشنواره ایست که در آن تمامی استانهای کشور درگیر هستند.

جشنواره تولیدات مراکز استانی، جشنواره ارزشهاست

به گزارش قدس آنلاین، معاون امور استانهای سازمان صداوسیما که به سنندج آمده تا آخرین وضعیت برگزاری جشنواره بیستم در سنندج را بررسی کند، در جمع مُدیران و معاونین صداوسیمای مرکز کُردستان با اشاره به اهمیت و جایگاه این جشنواره در کشور، گفت: جشنواره بیستم به میزبانی کُردستان در تاریخ ثبت می‌شود.

علی دارابی، وحدت و همدلی را رمز موفقیت این رویداد بزرگِ فرهنگی اعلام کرد و افزود: مهمان نوازی کُردستانی‌ها زبانزد است و امیدواریم آداب و رسوم کُردستانی‌ها در جشنواره نمود پیدا کند.

وی با ابراز رضایت از تمهیدات انجام شده توسط مسئولین استانی، خصوصاً مُدیران مرکز کُردستان گفت: برگزاری جشنواره و انعکاس آن در شبکه‌های سراسری باید ظرفیتهای مختلف تاریخی، فرهنگی و گردشگری استان را نشان دهد.

معاون امور استانهای سازمان صداوسیما، اضافه کرد: باید این ظرفیت بزرگ فرهنگی در راستای وحدت و همگرایی اقوام مختلف ایرانی بکار گرفته شود.

مُدیرکل صداوسیمای مرکز کُردستان هم در این جلسه از آمادگی کامل استان برای برگزاری این جشنواره خبر داد.

ابوالقاسم امان اللهی افزود: در حاشیه برگزاری این جشنواره، چندین پروژه بزرگ از جمله ایستگاه فرستنده فتاح آباد به بهره برداری می‌رسد.

وی یکی از مهمترین پیامدهای برگزاری این جشنواره در کردستان را مخابره پیام امنیت کُردستان به دنیا اعلام کرد و گفت: در کنار برگزاری این جشنواره آداب و رسوم کُردستانی‌ها نیز به تمام کشور نشان داده می‌شود.

در پایان این نشست، مسئولین کارگروه‌های مختلف جشنواره بیستم از اقدامات انجام شده، گزارش دادند.

منبع: صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.