یزد - وزیر جهاد کشاورزی در یزد گفت: حمایت از بخش خصوصی یکی از اواویت های اصلی دولت دوازدهم بوده و ما در این زمینه تمام تلاش خود را می‌کنیم که به بهترین نحو ممکن گام برداریم.

حمایت از بخش خصوصی از اولویت های اصلی دولت دوازدهم است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمود حجتی صبح پنج شنبه در آیین افتتاحیه کشتارگاه صنعتی مهریز که با حضور مسئولان محلی استان برگزارشد، اظهار داشت: توجه به جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در پروژه‌های کشاورزی ضروری بوده و قطعا برای پیشرفت کشور باید بخش خصوصی را بیش از پیش فعال کرده و از آنها حمایت شود.

وی بر لزوم تسهیل در روند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در طرح‌های کشاورزی تاکید کرد و افزود: در حال حاضر اقدامات بسیار گسترده‌ای در زمینه توسعه فعالیت‌ها و طرح‌های کشاورزی در استان یزد انجام شده و توسعه خوبی در این زمینه شاهد هستیم ولی لازم است که این اقدامات بیش از پیش افزایش یابد.

حجتی تصریح کرد: توسعه هرچه بیشتر این اقدامات به وسیله مشارکت بخش خصوصی امکان‌پذیر است، و مسئولان باید در ارتباط با تسهیل امور سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تمام تلاش خود را انجام دهند.

وزیر کشاوری با تقدیر از پیگیری‌های محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مردم بافق، بهاباد، ابرکوه، خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکلات این حوزه، گفت: آقای صباغیان باسوز دل مشکلات مردم را پیگیری می کند که واقعا باید از او تشکر کرد و این چنین پیگیری‌هایی می‌تواند زمینه رفع مشکلات مناطق محروم کشور که در این حوزه انتخابیه هم وجود دارد را فراهم کند.

شایان ذکر است مجتمع کشتارگاهی صنعتی مهریز در زمینی به وسعت بیش از ۷ هکتار احداث شده و دارای ساختمانی با زیربنای ۲۴ هزار مترمربع است که در طول ۲۰ ماه به بهره برداری رسیده سالن کشتار این مجتمع کشتارگاهی که یکی از مهمترین بخش‌های کشتارگاه به حساب می آید، در زیربنای ۴ هزار و ۵۰۰ مترمربع ساخته شده که شامل ۶ خط کشتار است.

برای ساخت این واحد، ۳۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته با بهره گیری از امکاناتی از جمله دو خط تمام اتوماتیک و دو خط دستی دام سبک و دو خط تمام اتوماتیک دام سنگین ظرفیت کشتار ۲ هزار و ۴۰۰ دام سبک و ۲۲۰ دام سنگین را در هر شیفت کاری دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.