بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: دولت بر اساس قانون اساسی به معنی خدمتگزار مردم است و هدف مسؤولان باید اجرای عدل باشد.

دولت بر اساس قانون اساسی خدمتگزار مردم است

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح پنجشنبه در نشست هماهنگی و تشریح برنامه‌های دهه امامت و ولایت باحضور مسؤولان دستگاه‌های اجرایی ضمن تبریک حلول ماه ذی الحجه اظهار داشت: راه درست از راه نادرست جدا است و گمراهی‌های به‌وجود آمده به‌خاطر پنهان بودن حق از باطل نیست.

وی با اشاره به اینکه در عبارت ((وجهدوا بها)) واژه جهد به این معنی است که آدمی حق را می‌داند ولی نمی‌پذیرد و بهانه می‌گیرد، تصریح کرد: طبق عبارت معروف که اگر کسی خواب باشد بیدار می‌شود ولی اگر کسی خود را به خواب بزند بیدار نخواهد شد چرا که چنین انسانی آنچه را که می‌داند درست است را انکار می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه جریان انقلاب جریانی است که ممکن است از درون ازهم بپاشد و نه از بیگانگان، عنوان داشت: خداوند متعال برای حضرت موسی ۳۰ شب و روز تکلیف کرد که به طور بیاید و حضرت موسی نیز به قوم خود گفت در این ۳۰ روز برادر من رهبر شما است و بعد از اتمام این ۳۰ روز ندا آمد که حضرت موسی باید ۱۰ روز دیگر هم بماند که در این ۱۰ روز توطئه‌ها آغاز شد و مردم از توحیدپرستی به گوساله‌پرستی روی آوردند.

عبادی افزود: کسی که دنبال هوای نفس می‌رود نمی‌شود برایش اقامه دلیل کرد و آنچه که در مورد حضرت موسی است جریانی است که به خوبی به این مسأاله اشاره دارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: خداوند حضرت موسی را برای آزمایش نگه داشت و انسان خودش باید حق را انتخاب کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه ارزش انسان به این است که با اختیار و انتخاب حق را برگزیند، تصریح کرد: همه هشدارها برای آخرالزمان است و کسانی که به اسم دین واسلام شهرها را ویران می‌کنند این موضوع برایشان قابل درک نیست.

عبادی بیان داشت: باید حق و باطل را در باطن تشخیص داد و دلیل بعثت پیامبران هم برای برپایی عدل بود.

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت بیان داشت: دولت بر اساس قانون اساسی به معنی خدمتگزار مردم است و باید هدف مسؤولان اجرای عدل باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی ادامه داد: دولت شهیدان رجایی و باهنر، سمبل اطاعت‌پذیری از ولایت بود و هدفش اقامه عدل بود.

عبادی افزود: شهید رجایی صادقانه قانون را اجرا کرد و همتش همت الهی بود و در همین راستا جان خود را هم از دست داد.

وی با بیان اینکه تراز دولت جمهوری اسلامی دولت شهیدان رجایی و باهنر است، گفت: این دولت به قانون اساسی متعهد بود و به تعهدات خود عمل می‌کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی در پایان با بیان اینکه جریانات مختلف از زمان موسی و هارون تا زمان پیامبر گرامی اسلام و واقعه غدیر در طول تاریخ گذشته همه مقدمه‌ای برای رسیدن به حق است، عنوان داشت: با تیشه به ریشه زدن نظام و کشور خودرا نشکنیم تا مورد تمسخر صهیونیست و غرب قرار نگیریم.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.