رئیس فدراسیون جهانی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی جهان گفت: سازمان جهانی یونیدو و اتاق بازرگانی چهار شهر پاریس، فرانسه، ژنو و سوییس در همایش سرمایه گذاری به میزبانی سمنان شرکت می کنند.

۴اتاق بازرگانی اروپایی در همایش سرمایه گذاری سمنان شرکت می کنند

به گزارش قدس آنلاین، جان تورنس عصر یک شنبه در نشستی با فعالان اقتصادی سمنان به میزبانی سالن مدیریت بحران استانداری بابیان اینکه همایش سرمایه گذاری می تواند فرصت مناسبی را برای جذب فعالان اقتصادی و ایجاد اشتغال فراهم کند، ابراز داشت: برای این همایش با ۲۰۰فعال اقتصادی در جهان مذاکره شد که امیدواریم با استقبال آن ها از این فرصت بتوانیم در راستای تقویت روابط تجاری بین ایران و اروپا کوشا باشیم.

وی افزود: اتاق بازرگانی چهار شهر اروپایی نیز در این همایش حضور خواهند داشت و همچنین با ۵۰سرمایه گذار خارجی نیز مذاکره تلفنی به عمل آمد که امیدواریم با همکاری مسئولان استان سمنان شاهد رونق و تقویت روابط تجاری ایران و دیگر کشورهای جهان باشیم.

رئیس فدراسیون جهانی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی جهان با بیان اینکه باید به زیر ساخت های صنعتی و تولیدی توجه بیشتری شود، افزود: صرف برگزاری یک همایش نمی تواند به معنای جذب سرمایه گذاران باشد لذا این مهم می طلبد تا با اطلاع رسانی ظرفیت های استان معرفی و به فراهم شدن زیر ساخت های صنعتی و تولیدی در سمنان کمک کرد.

همایش سرمایه گذاری ۲۹ آبان ماه سال جاری با حضور ۴۰۰شرکت اقتصادی در سمنان برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.