بجستان- شامگاه شنبه با حضور مدیر کل کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان مجهز ترین سالن کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بجستان به بهره برداری رسید.

مجهز ترین سالن آمفی تاتر کانون پرورش فکری در بجستان به بهره برداری رسید

به گزارش قدس آنلاین، مدیر کل کانونهای پرورش فکری استان خراسان رضوی در این مراسم با اشاره به اینکه کاری که ۸ سال از آغاز آن مانده بوده در دو سال اخیر تکمیل و امروز بهره برداری می شود گفت: این سالن بیش از ۳۹۶ میلیون تومان هزینه در بر داشته و یکی از مجهز ترین سالنهای استان  از نظر دوربینهای صوتی و تصویری و دیجیتالی می باشد.

محقق نیشابوری با ابراز امیدواری به اینکه این سالن بتواند تحولی در زمینه فکری، تربیتی و پر کردن اوقات مناسب و بهینه برای کودکان و نوجوانان شهرستان ایجاد کند افزود: در این مرکز کتاب کم داریم و کمبودهای مورد نیاز دیگری احساس می شود که امید است با همکاری استانداری و مسئولین دیگر این کمبودها جبران شود.

وی گفت: از زمانی که در دو سال قبل مسئولیت این کانون در استان بر عهده من گذاشته شده با افتخار این مسئولیت سنگین تربیت نیروی انسانی و نسل آینده را بر عهده گرفته وبا زدودن زنگ حقارتها و خودبینی ها و اعمال سلیقه های شخصی  با برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلند مدت تحولی را در کانون ایجاد کرده ایم.

مدیر کل کانونهای پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی تاکید کرد: در سال ۹۴ مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار داشته ایم ولی در حال حاضر جهار میلیارد و دویست میلیون تومان اعتبارمان هست و در همه زمینه های فرهنگی و هنری رتبه اول کشوری را داریم و همه مراکزمان را از رکود خارج کرده ایم.

وی افزود: با توجه به اینکه در برنامه توسعه پنجم اعتبارات بسیار کمی داشته ایم در هفت ساله ششم ۳۶۰ درصد رشد داشته ایم و از ۷ درصد به ۲۵ درصد رسیده ایم و امید واریم در ۵ سال آینده همه شهرستانهای استان دارای مرکز بوده و افتتاح بعدی در بجستان نیز مرکز پرورش فکری کودکان و نوجوانان باشد.

در این مراسم امام جمعه بجستان ضمن قدر دانی از تلاشهای صورت گرفته گفت: باید دولتمردان در همین مسیری که بزرگواران رجایی و باهنر حرکت می کرده اند حرکت کنند زیرا فرصت بسیار اندک است ومن به خودم که می نگرم روزی به خاطر اینکه گفته بودم حزب رستاخیز نباید باشد ته زندان اوین رفتم و از خانواده کارگری امروز امام جمعه شهرستان هستم و بزودی همه اینها به پایان خوهد رسید.

حجت الاسلام وحیدی افزود: نیازهای مردم زیاد است و کسانی که به صندوق ثروت و اریکه قدرت دسترسی دارند بیدار باشند و به قول شهید رجایی هر وقت من را می خواهید یاد کنید من را یاد گذشته ام بندازید که کجا بودم.

وی از مسئولین و دولتمردان نیز خواست که با توجه به تجربه چهار ساله گذشته برای اشتغال و تولید کار کرده و جدی تر عمل کنند زیرا مردم امروز جامعه ما معاون سیاسی و معاون فرهنگی و فلان مسئول و مدیر کل را نمی بینند و از سیاسی بازیها و سیاسی کاریها نیز بدورند بلکه کار و عمل آنان را می بینند.

وی مجددا مشکل آب و مشکل اشتغال شهرستان را یاد آور شدو افزود: در حالی که بیش از ۱۰ میلیارد تومان برای فلان مورد ورزشی اعتبار هزینه می شود آیا برای آب یک شهرستان کوچکی که مایه حیات و زندگی و جلو گیر ی از فرار جوانان به شهر های دیگر است این مبلغ زیاد خواهد بود که هزینه شودو البته این مشکل همه شهر ها ی دیگر ممکن است  باشد ولی این شهر بیشتر از همه نیازمند توجه مدیریت کلان کشور می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.