معاون پارلمانی رئیس‌جمهور فردا برای افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه عمرانی و اقتصادی به پیشوا سفر می‌کند.

به گزارش قدس آنلاین، محمدکرم محمدی فرماندار پیشوا با اشاره به آغاز هفته دولت و سفر معاون پارلمانی رئیس‌جمهور اظهار داشت: حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور فردا همزمان با پنجمین روز از هفته دولت برای افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه عمرانی و اقتصادی به پیشوا سفر می‌کند.

وی به مهّم‌ترین برنامه‌های سفر نیم‌روزی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به پیشوا اشاره کرد و گفت: سخنرانی در جمع مسئولان شهرستان وکلنگ‌زنی کارخانه مواد لبنی در روستای چالتاسیان، افتتاح مجتمع چندمنظوره شهرداری، افتتاح فاز ۳ پارک خانواده و کلنگ‌زنی پایانه صادرات محصولات کشاورزی شهرستان پیشوا از اهم برنامه‌های سفر امیری به پیشوا است.

فرماندار پیشوا در رابطه با کلنگ‌زنی پایانه صادراتی محصولات کشاورزی پیشوا تصریح کرد: راه‌اندازی پایانه صادراتی در شهرستان پیشوا، علاوه بر اینکه سبب تحول اقتصادی در این منطقه می‌شود، افزایش فرصت‌های شغلی را نیز به همراه دارد، و می‌تواند برای جوانان جویای کار، اشتغال پایدار ایجاد کند.

محمدی در پایان خاطرنشان کرد: راه‌اندازی پایانه صادراتی یک راهبرد اولویت‌دار در تقویت بخش کشاورزی محسوب می‌شود، که تحقق این راهبرد با حمایت مسئولان فرادستی و تعامل و هماهنگی مدیران شهرستانی ممکن می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.