سرمربی لیورپول از برد پرگل تیمش در لیگ برتر برابر آرسنال ابراز رضایت و خوشحالی کرد.

کلوپ: باید همیشه مثل بازی با آرسنال باشیم/ خبرنگاران از شایعات لذت ببرند!

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ساکرنت، لیورپول در هفته سوم لیگ برتر در خانه به دیدار آرسنال رفت و در دیداری آسان با چهار گل این تیم را شکست داد تا قرمزهای آنفیلد هفت امتیازی شوند. 

یورگن کلوپ بعد از برد تیمش در این دیدار گفت: برد خوبی را در حالی به دست آوردیم که خیلی از بازیکنان مهم خود را در اختیار نداشتیم. نباید این را فراموش کنید که ما وقتی بازیکنان مهم خود را نداشتیم هیچ گله و شکایتی نکردیم. البته این را هم به خوبی می‌دانیم که نمی‌توانیم ماه‌ها با استفاده از ۱۱ بازیکن به میدان برویم و به همین خاطر نیاز است که تیم تقویت شود و بازیکنانی را که الان به دلایل مختلف در اختیار نداریم، باید داشته باشیم.

این مربی آلمانی اضافه کرد: تا اینجای فصل عملکردی بسیار خوب داشتیم. در بازی برابر هوفنهایم خیلی خوب بودیم و در این بازی بهتر از بازی قبل ظاهر شدیم. این گام بعدی برای ما بود. باید در تمام دیدارها این طور باشیم. بعد از تعطیلات ملی هر چهار روز یک بار و شاید هم هر سه روز یک بار قرار است به میدان برویم و به همین خاطر نیاز است که سطح عملکرد خودمان را بالا ببریم تا در طول فصل به مشکل نخوریم.

کمتر از یک هفته تا پایان نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده و هنوز وضعیت کوتینیو ستاره برزیلی لیورپول که در این فصل برای تیمش به میدان نرفته است مشخص نیست. 

کلوپ در پایان درباره کوتینیو اضافه کرد: من امیدوارم شما خبرنگاران از پنج، شش روز باقی مانده لذت ببرید و با شایعات زیاد سر کنید. بعد از این مدت می‌توان با راحتی درباره تیم و بازیکنان موجود به صحبت پرداخت.

لیورپول در بازی هفته بعد خود در لیگ برتر که دو هفته دیگر برگزار می‌شود باید برابر منچسترسیتی به میدان برود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.