وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه موقعیت ایران در منطقه با ثبات و با اقتدار است، گفت: توانستیم استقلال خود را در جهان به اثبات برسانیم.

موقعیت ایران در منطقه بسیار با ثبات و با اقتدار است/ توانستیم استقلال خود را در جهان به اثبات برسانیم

به گزارش قدس آنلاین، عباس آخوندی عصر امروز در شورای اداری استان کرمان اظهار داشت: موقعیت ایران در منطقه بسیار با ثبات و با اقتدار است و ما می‌توانیم در منطقه در عین دوستی فعالیت کنیم.

وی با اشاره به اینکه توانسته‌ایم استقلال خود را در جهان به اثبات برسانیم، گفت: امروز از موضع برابر پای هر میز مذاکره‌ای برای توسعه کشور شرکت می‌کنیم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه با هر کشوری که در چارچوب سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران قرار بگیرد، همکاری می‌کنیم، خاطرنشان کرد: امروز می‌توانیم با همه کشورهای دنیا برای معاملات تجاری وارد گفت‌وگو شویم.

آخوندی با بیان اینکه هجمه دشمن علیه کشور کم‌نظیر بود، افزود: فقط قطع تمام مبادلات پولی تحریم بسیار سختی بود که به تنهایی می‌تواند یک کشور را به زانو در بیاورد اما ایران با مقاومت آن را پشت سر گذاشت.

وی با بیان اینکه قطعاً بخش عظیمی از این سرافرازی مرهون رهبری و نیروهای نظامی و امنیتی است، بیان کرد: رئیس‌جمهور نیز با تدبیر توانست این موضوع را حل کند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه کشور ما کشوری است که هزینه‌های بیشتر از درآمدش است، تصریح کرد: باید به‌گونه‌ای عمل شود که در آینده جلو هزینه‌های اضافی در کشور را بگیریم.

آخوندی در رابطه با موقعیت جغرافیایی استان کرمان اظهار داشت: استان کرمان یک منطقه بسیار مؤثر در همه حوزه‌ها است و توسعه آن بسیار ضروری است.

وی با تأکید بر ایجاد شبکه ارتباط هوایی و زمینی از ریلی و جاده‌ای و تقویت آن عنوان کرد: البته منابع دولت محدود است و باید از ظرفیت بخش خصوصی نیز در این زمینه استفاده کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.