جانشین مدیرعامل موسسه اقتصادی رضوی جزئیاتی از نحوه کار بانک قرض‌الحسنه آستان قدس رضوی را اعلام کرد. 

جزئیاتی از نحوه کار بانک قرض‌الحسنه آستان قدس رضوی

به گزارش قدس آنلاین، طرح ایجاد بانک قرض‌الحسنه بدون ربا توسط آستان قدس رضوی روز گذشته در سخنان تولیت آستان قدس رضوی مطرح شد و بلافاصله مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. در این میان جانشین مدیرعامل موسسه اقتصادی رضوی در گفت و گو با خبرنگار قدس، جزئیاتی از نحوه کار بانک قرض‌الحسنه آستان قدس رضوی را اعلام کرد. 
مهندس مجید نامجو گفت: از آغاز استقرار مدیریت جدید در راس بزرگترین نهاد موقوفاتی جهان، آستان قدس رضوی با تأسی به منشور هفتگانه مقام معظم رهبری و با هدف خدمت‌رسانی به محرومان و نیز ایجاد اشتغال و رونق‌بخشی به تولید ملی، به دنبال ایجاد بانک قرض‌الحسنه بدون ربا بوده است. 
وی افزود: این بانک با تمرکز آن دسته از منابع مالی آستان قدس که برابر موقوفه‌ها باید در خدمت‌رسانی به محروم و توانمندسازی آنها و نیز رونق بازار تولید هزینه شود، ایجاد خواهد شد. 
جانشین مدیرعامل موسسه اقتصادی رضوی گفت: منابع بانک قرض‌الحسنه بدون ربا، یا در قالب وام‌هایی با بهره پایین در اختیار شرکت‌های اقتصادی قرار خواهد گرفت تا از آن در جهت رونق‌بخشی به تولیدملی و تقویت اقتصاد مقاومتی استفاده کنند، و یا با هدف محرومیت‌زدایی در قالب وام‌های خرد در اختیار اقشار آسیب‌پذیر جامعه قرار خواهد گرفت. 
مهندس نامجو تأکید کرد: راه‌اندازی این بانک هنوز در مراحل مطالعاتی قرار دارد.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.