شهرکرد-مدیر کل بنیاد شهید چهارمحال و بختیاری گفت: در سال جاری در جهت خدمت رسانی به خانواده های شهدا و ایثارگران مجوز تاسیس سه بنیاد شهید در شهرستان های کوهرنگ، کیار و سامان صادر شده است.

مجوز تاسیس سه بنیاد شهید در چهارمحال و بختیاری صادر شده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، فریبرز نجفی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اداری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در طول دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری ۲ هزار و ۴۰۰ شهید، هفت هزار و ۲۰۰ جانباز و ۵۰۸ آزاده را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرد.

وی در ادامه افزود: جمعیت جامعه ایثارگری در چهارمحال و بختیاری بیش از ۴۶ هزار نفر می‌باشد و بنیادشهید و امور ایثارگران استان در ۶ شهر وجود دارد که در سال جاری در جهت خدمت رسانی به خانواده های شهدا و ایثارگران مجوز تاسیس سه بنیاد شهید در شهرستان کوهرنگ، کیار و سامان صادر شده است.

مدیرکل بنیاد شهید چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: یکی از افتخارات بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت یازدهم برگزاری کنگره شهدا بود که ۲۲ کمیته در قالب ۱۲۱ جلسه فعالیت داشتند و همچنین ۲۲ یادواره منطقه ای به عناوین مختلف به مدت هفت روز برپا شد.

نجفی گفت: ۳۴ جلسه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و کسب رتبه دوم کشوری بخشی از اقدامات در سال گذشته بوده است.

وی بیان کرد: افتتاح موسسه پیام آوران ایثار و آموزش ۶۲ راوی دفاع مقدس در راستای توسعه و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت، تاکنون بیش از ۴۰۰ هزار اثر از شهدا و چهار هزار مصاحبه از شهدا در استان جمع آوری شده است.

رئیس بنیاد شهید چهارمحال و بختیاری گفت: در طول دولت دولت یازدهم شش هزار و ۸۰۰ آثار از شهدا جمع آوری شده تالیف ۲۹ عنوان کتاب و انتشار ۵۰ هزار جلد که مهم ترین آنها کتاب فرهنگ شهدا می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.