رشت- جانشین فرمانده نیروی انتظامی در رشت بابیان اینکه لازمه کارهای اقتصادی و توسعه در کشور امنیت است گفت: امروز در خارج از مرزها برای ایجاد امنیت در تلاش هستیم.

امنیت لازمه توسعه در کشور/ امروز در خارج از مرزها برای ایجاد امنیت تلاش می‌کنیم

به گزارش قدس آنلاین،  سردار اسکندر مؤمنی صبح سه شنبه در همایش تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی استان گیلان در سالن شهدای ناجا با اشاره به اینکه امنیت یک نعمت بی‌بدیلی است اظهار کرد: امنیت تا زمانی که وجود دارد شاید زیاد قدرش ملموس نباشد.

وی با اذعان به اینکه امنیت نعمت بسیار بزرگی است افزود: ایران در محیطی است که جنگ و تنش در آن بیداد می‌کند و رهبری مقتدرانه

جانشین فرمانده ناجا  با اشاره به حوادث تروریستی در ماه رمضان در مجلس افزود: در ماه رمضان چند ترقه‌بازی داشتیم که آنجا معلوم شد که چه نعمت بزرگی داریم و اینکه امنیت چقدر نعمت بزرگی است.

وی بابیان اینکه امنیت یک تولید و محصول اجتماعی اقدامات دستگاه‌های نظامی و حاصل مشارکت مردم درصحنه است گفت: بسیاری از کسانی که قصد ناامنی در کشور را داشتند قبل این ترقه‌بازی‌ها دستگیر می‌شدند  که تا اقدامی در کشور صورت نگیرد.

مؤمنی بابیان اینکه امروز در خارج از مرزها برای ایجاد امنیت در تلاش هستیم گفت: روزگاری برای حفظ امنیت در مرزها مبارزه می‌کردیم اما با توجه به شرایط منطقه امروز سربازان ولایت هزاران کیلومتر آن‌طرف‌تر برای امنیت کشور در حال مجاهدت هستند

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اینکه لازمه کارهای اقتصادی و توسعه در کشور امنیت است افزود: امنیت به‌عنوان یک بستر برای پیشرفت و تعالی امنیت محیا است و امروز در کشور جرائم عمومی کنترل‌شده‌اند و مردم نیز به‌راحتی و باکمال آرامش در جامعه زندگی می‌کنند.

وی افزود: شاخص امنیتی در پنج‌ماهه سال ۹۶ نسبت به سال گذشته بهبود پیداکرده است.

مؤمنی بابیان اینکه وضعیت گیلان از نظر امنیتی خوب است گفت: استان گیلان ازنظر شاخص‌های امنیتی بهتر شده و در پنج‌ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته در جرائم بهبود داشته است.

 جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی برای بهبود وضعیت شاخص‌ها در تلاش است گفت: نیروی انتظامی در تلاش است برای بهبود شاخص‌ها تلاش کند که این با فناوری نوین بهتر می‌شود و خدمات ارتقا پیدا خواهد کرد.

وی با اذعان به اینکه میانگین وقوع جرائم در کشور و در گیلان کاهش پیداکرده است افزود: با توجه به افزایش شهرنشینی  نیروی انتظامی باید تلاش خود را بیشتر کند و خدمات مؤثر و قابل قبولی را در جامعه ارائه دهد.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم با تقدیر از تلاش‌های دو ساله سردار میرحیدری، سردار محمدرضا اسحاقی به عنوان فرماندهی نیروی انتظامی گیلان منصوب شد.

سردار محمدرضا اسحاقی پیش از این به مدت هفت سال سکاندار فرماندهی انتظامی استان خوزستان بود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.