رشتخوار -رئیس بنیاد مستضعفان در رشتخوار گفت: یک هزار و ۴۰۰فقره سند مالکیت به مردم وقشار کم درآمد و محروم جنگل از توابع شهرستان رشتخوار واقع در خراسان رضوی اهدا شد.

۱۴۰۰فقره سند مالکیت به اقشار کم درآمد و محروم رشتخوار  اهدا شد

به گزارش قدس آنلاین عصر چهار شنبه ؛محمد سعیدی‌کیا  در مراسم اهدا اسناد املاک روستاهای بخش جنگل از توابع رشتخوار در جمع مردم  و مسئولان  در مصلی جامع اظهار داشت: یک هزار و ۴۰۰ فقره اسناد تجاری و مسکونی به اقشار کم‌درآمد و محروم منطقه جنگل  شهرستان رشتخوار  اهدا شد.

وی افزود: این اسناد به ارزش . ۱۶ میلیارد ریال  است و امروز به  ۱۴ نفر به صورت نمادین از اهالی جنگل و روستا های تابعه این بخش  اهدا می‌شود.

رئیس بنیاد مستضعفان تصریح کرد: اقدامات ما در زمینه اهدا اسناد، عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری است و ایشان دستور دادند تا اراضی به مردم واگذار شود.

سعیدی‌کیا گفت:: امید داریم باقیمانده اسناد  این بخش که بالغ بر چهار هزار فقره است با همکاری و مراجعه مردم و تشکیل پرونده های و مراحل قانونی به مرور را در سال جاری به مردم منطقه واگذار کنیم.

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: در راستای طرح‌های توسعه‌ای بیست میلیارد تومان وام پیش‌بینی کردیم که به کارآفرینان  استا ن های کشور  واگذار شده است

سعید کیا خاطر نشان کرد:در حال حاضر بیش از ۸۰ طرح اشتغالزایی در استان خراسان به این بنیاد داده شده که وام های ۸ درصدی برای جویندگان کار و اشتغال واگذار کرده ایم
در این مراسم بهمن فرخی نماینده صنفی کشاورزان رشتخوار با ذکر این که پلاک ۵۰ جنگل بیش از ۸۷ هزار هکتار زمین منابع طبیعی و ۱۸ هزار هکتار زمین بنیاد مستضعفان است خاطر نشان کرد:تحویل اسناد مسکونی و تجاری به مردم جنگل یکی از اقدامات مهم نماینده مقام معظم رهبری به مردم محروم جنگل است.

وی با بیان اینکه مردم بخش جنگل که ۱۹ روستا و ۳۰ هزار نفر را در بر دارد وقتی در خانه هایشان هستند در املاک بنیاد مستضعفان ساکنند و به محض بیرون آمدن از خانه در اراضی منابع طبیعی قرار دارند گفت:مردم محروم جنگل و انقلابی  این خطه زحمات مسئولان برای واگذاری اسناد رایگان قدر دان هستند.

امام جمعه جنگل هم با درخواست کمک مالی و اعتباری برای اجرایی پروژه آسفالت محور جنگل به تربت حیدریه و تحویل اسناد باقی مانده اهالی جنگل و روستاهای تابعه از رییس بنیاد مستضعفان کشورگفت:بر اثر خشکسالی مردم شهرستان رشتخوار دچار معضلات و آسی های فروان اجتماعی شده است

حجت ا لاسلام روح الله توکلی خاطر نشان کرد:اسناد مالکیت مساجد و حسینه ها  وادارات بخش جنگل از سوی بنیاد مستضعفان رایگان صادر شود.

وی همچنین خواستار کمک صد میلون تومانی به ستاد اقامه نماز شهرستان رشتخوار  از سوی بنیاد مستضعفان کشور شد

رییس شورای شهر جنگل هم در این مراسم خواستار واگذاری چاه های کشاورزی و صدور اسناد چاه های کشاورزی این بخش از سوی بنیاد مستضعفان به مردم شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.