تیم ملی فوتبال ایران در دیدار برگشت مقابل کره جنوبی در حالی که از دقیقه ۵۳ با اخراج عزت اللهی ۱۰ نفره شده بود برابر میزبان دروازه خود را بسته نگه داشت و یک امتیاز ارزشمند دیگر از کره ای ها کسب کرد.

دژمستحکم قلعه ایران ۱۰ نفره مقابل کره/ یک امتیاز ارزشمند برای حفظ رکورد تاریخی

به گزارش قدس آنلاین، دیدار برگشت تیم های ملی فوتبال کره جنوبی و ایران روز پنجشنبه در حضور ۶۶ هزار تماشاگر ورزشگاه جام جهانی سئول برگزار شد که در پایان تیم

در نیمه نیمه نخست این بازی شاگردان کی روش شروع خوبی داشتند و سعی کردند با پاسکاری های متوالی و بازی رو به جلو اجازه ندهند حریف بر بازی سوار شود. کره که میزبان این دیدار بود و نیاز مبرمی به امتیازات این بازی داشت در ادامه شرایط بهتری پیدا کرد.

در دقیقه ۲۰ این دیدار تیم کره جنوبی صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد که ضربه سر مهاجم این تیم میلیمتری به خارج رفت تا دروازه بیرانوند بسته بماند.

تیم ایران با تمرکز در زمین خود سعی در بستن فضاها روی بازیکنان حریف داشت و در ضد حملات نیز خطراتی را ایجاد کرد که یک بار شوت عزت اللهی و دو بار هم ضربات قوچان نژاد را مدافعان حریف برگشت دادند تا این نیمه بدون گل خاتمه یابد.

دو تیم نیمه دوم را متعادل شروع کردند اما خیلی زود عزت اللهی بخاطر ضربه به بازیکن کره ای از داور استرالیایی کارت قرمز دریافت کرد تا از دقیقه ۵۳ تیم ملی ایران ۱۰ نفره شود. کی روش بلافاصله قوچان نژاد را بیرون کشید تا علی کریمی در میانه میدان قرار گیرد.

در ادامه تیم ایران سعی کرد دروازه تیم خود را بسته نگه دارد و بازی کاملا در اختیار میزبان قرار گرفت. ضربه کاشته بازیکن کره ای در پی خطای روزبه چشمی نیز اتفاق مهم دیگری بود که رخ داد.

کره جنوبی با وجود تغییراتی که انجام داد نتوانست موقعیت ایده آلی را ایجاد کند و در نهایت این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا رکورد گل نخوردن ایران در بازی های مقدماتی جام جهانی همچنان پابرجا بماند.

تیم ایران در این بازی با ترکیب علیرضا بیرانوند، احسان حاج‌صفی، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی، مرتضی پورعلی گنجی، وحید امیری (روزبه چشمی ۷۶)، محد انصاری، رضا قوچان‌نژاد (علی کریمی ۵۵)، علیرضا جهانبخش، اشکان دژاگه (مهدی طارمی ۶۳) و رامین رضاییان در این بازی به میدان رفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.