اهواز_مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از راه اندازی ۱۸ ایستگاه نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی بزودی در استان خوزستان خبرداد.

 ۱۸ ایستگاه نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی استان خوزستان راه اندازی خواهد شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان، مسعود مصدقی با اعلام این خبر افزود: از این تعداد ایستگاه ۱۰ ایستگاه نظارت تصویری درمحورهای اهواز- شوش، شوش- دزفول، شوش- اندیمشک، دهدز- شهرکرد، اهواز- آبادان، اهواز- بستان،  بستان- چذابه، اهواز- بهبهان، کیلومتر۱۵ آزاد راه خلیج فارس، اهواز- خرمشهرو شوش- اهواز آماده بهره برداری می باشد  که کلیه مراحل ایجاد زیرساخت نصب دوربین و فراهم نمودن بستر ارتباطی انجام پذیرفته است.

وی افزود: همچنین ۸ ایستگاه نظارت تصویری دیگر صرفاً در مسیرهای منتهی به پایانه های مرزی شلمچه و چذابه در حال نصب می باشند که بزودی تا پیش از ایام اربعین جهت ارتقاء ایمنی سفر زوار حسینی به بهره برداری خواهند رسید.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با تاکید بر اینکه طی ۵ ماهه نخست سال جاری ۷۱میلیون و ۵۰۰ هزار وسیله نقلیه در محورهای استان تردد داشته اند، بیان کرد: با توجه به استقبال مردم از سفرهای تابستانی، تاکنون مرداد ماه  پرترددترین ماه سال با تردد ۱۷میلیون و ۴۰۰هزار وسیله نقلیه از نگاه دستگاه های تردد شمار این اداره کل بوده است.

مصدقی  گفت: بر اساس اطلاعات استخراج شده توسط دستگاه های تردد شمار ساعت اوج تردد در اغلب محورهای استان را ساعت ۱۹- ۱۸ با تردد ۲۲۵۰ وسیله نقلیه و روز اوج تردد را در تاریخ ۱۹مرداد ماه با تردد بیش از ۵۸۶ هزار خودرو اعلام کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.