اهواز- جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف محموله ۳ میلیارد ریالی لوازم برقی قاچاق در محور مواصلاتی شهرستان اندیمشک خبر داد.  

محموله ۳ میلیاردی لوازم برقی قاچاق در اندیمشک کشف شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خوزستان، سرهنگ سید محمد صالحی با اعلام این خبر گفت: در راستای تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی، ماموران انتظامی ایست و بازرسی پل زال با انجام اقدامات پلیسی یک دستگاه کامیون کشنده حامل کالای قاچاق را در محور مواصلاتی اندیمشک – خرم آباد شناسایی و متوقف کردند.  

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از کامیون توقیف شده تعداد ۲۳ پالت بزرگ سشوار و یک پالت شانه برقی قاچاق فاقد هر گونه مجوز گمرکی کشف شد.

سرهنگ صالحی ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را ۳ میلیارد ریال برآورد کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر راهی مراجع قضائی شده، خاطر نشان کرد: با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال لذا طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق به عنوان یک اولویت، در دستور کار این فرماندهی قرار دارد و تمام محور های مواصلاتی استان برای قاچاقچیان و متخلفان اقتصادی ناامن می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.