شهرکرد-استاندار چهار محال و بختیاری از حضور تولیت آستان قدس رضوی در استان ابراز خرسندی کرد و اسین سفر را دارای خیر و برکت برای مناطق محروم و دور افتاده برشمرد.

استقبال استاندار از سرمایه گذاری آستان قدس رضوی در مناطق محروم چهار محال و بختیاری

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از شهرکرد، قاسم سلیمانی شامگاه شنبه در نشست ستاد هماهنگی امور اقتصادی از حضور حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی به استان خبر داد و گفت: تولیت محترم آستان قدس رضوی روز دوشنبه با سفر به شهرکرد میهمان مردم استان خواهد بود و امیدواریم این سفر منشاء خیر و برکت برای تمامی مرم استان به ویژه مناطق محروم و دور افتاده باشد.

سلیمانی افزود: آستان قدس رضوی دارای ظرفیت های فراوان اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی می باشد که امید می رود با سفر تولیت محترم آستان قدس رضوی شاهد شکوفائی اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی استان در تمامی بخش ها باشیم.

وی با اشاره به اینکه در ستاد هماهنگی امور اقتصادی اجرای پروژه‌هایی که از سوی بنیادهای مختلف قول داده شده بود، مصوبات سفر ریاست‌جمهور و جذب سرمایه‌گذار جدید به استان پیگیری می‌شوند، ادامه داد: کارهایی ازجمله تسریع اجرای فازهای مختلف فولاد، گسترش مرکز درمانی و بهداشتی، ارتقاء توریسم و گردشگری در استان و احداث پالایشگاه در استان از جمله مورادی است که به جد باید پیگیری و عملیاتی شود.

وی با انتقاد شدید از توسعه بخشی و کم توجهی به مناطق محروم تاکید کرد: ما در آینده ای نزدیک شاهد یک بحران جمعیتی و مهاجرتی از شهرستان های کوهرنگ، کیار و اردل به استان های همجوار بالاخص استان اصفهان خواهیم بود که اگر توجهی به این مناطق محروم  و کمتر توسعه یافته نشود با بحران جمعیتی، امنیتی و دیگر مسائل زیست محیطی  خواهیم بود.

رئیس شورای اداری استان در خاتمه با تقدیر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: مقرر گردیده قرارگاه خاتم الانبیاء در آینده ای نزدیک یک بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی را در مرکز استان احداث و تجهیز نماید و وزیر محترم بهداشت قول همکاری و مساعدت های لازم را داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.