زاهدان-فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: تکریم ارباب رجوع و احترام به شهروندان یکی از برنامه های اصلی پلیس در استان می باشد و در کنار آن برخورد پلیس با مخلان نظم و امنیت قاطع، سخت و قانونی خواهد بود.

تکریم ارباب رجوع از برنامه های اصلی پلیس در سیستان و بلوچستان است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار محمد قنبری در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان ضمن تبریک عید سعید قربان، اظهار داشت: با برنامه ریزی هایی که انجام داده ایم بتوانیم به خوبی رهنمودهای مقام معظم رهبری را در استان پیاده و با تمام توان و قدرت در تثبیت امنیت پایدار استان تلاش کنیم.

وی افزود: من و همکاران پرتلاشم در انتظامی استان سیستان و بلوچستان با روحیه جهادی این قول را می دهیم که در ارتباط با تامین امنیت استان با تعامل و همکاری با سایر نهادهای دولتی از هیچ کوششی دریغ نکنیم و ان شاالله خداوند بزرگ در این راه به ما کمک خواهد کرد.

سردار قنبری با اشاره به برخورد مناسب همراه احترام پلیس به شهروندان بیان داشت: بحث تکریم ارباب رجوع یکی از برنامه های اصلی ما می باشد و در کنار آن برخورد پلیس در کنار سایر نیروهای امنیتی با مخلان نظم و امنیت که قصد برهم زدن آرامش و آسایش مردم را دارند قاطع، سخت و قانونی خواهد بود.

در ادامه این دیدار آیت الله سلیمانی ضمن آرزوی موفقیت برای کارکنان نیروی انتظامی، اظهار داشت: بدون تردید برقراری امنیت مطلوب و پایدار برای شهروندان با همدلی، تعامل و همکاری همه دستگاه های دست اندرکار امکان پذیر می شود و باید همه نهادها و سازمان ها در کنار هم برای برقراری امنیت تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: امنیت شامل بخش های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی می باشد و اگر همه نهادها و سازمان ها دست به دست هم دهند و در کنار هم باشند می توانند امنیت این بخش ها را به خوبی تامین کنند و نیروی انتظامی به عنوان بازوی اصلی برقراری امنیت، همیشه رسالت مهم خود را به نحو احسن انجام می دهد.

وی پوشش فکری و فرهنگی در همه بخش ها در استان را مهم و ضروری دانست و گفت: مهم هماهنگی و همدلی همه دستگاه ها با محوریت نیروی انتظامی در کنار هم است تا نظم و امنیت روز به روز پیشرفت و رشد کند و تمام بخش های دولتی و خصوصی باید در این امر مهم به کمک پلیس بیایند.

آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: دولتمردان باید به منطقه محروم استان سیستان و بلوچستان توجه ویژه داشته باشند و فقر را از این استان ریشه کن کنند و برای رفع فقر و برقراری امنیت همه دستگاه ها باید در کنار نیروی انتظامی تلاش کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.