سرمربی تیم‌ ‌ملی بلژیک از پیروزی و صعود تیمش به جام جهانی گفت و عملکرد مردانش را ستود.

واکنش سرمربی تیم ملی بلژیک بعد از صعود به جام جهانی

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از استاندارد، تیم‌ ‌ملی فوتبال بلژیک دیشب (یک‌شنبه) با پیروزی برابر یونان در آتن توانست جواز حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را به دست بیاورد. به ‌این‌ ترتیب بلژیکی‌ها اولین تیم از قاره اروپا هستند که جواز حضور در جام جهانی روسیه را به دست می‌آورند.

روبرتو مارتینس، سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال بلژیک بعد از صعود به جام جهانی روسیه، در نشست خبری خود، با خوشحالی از نتیجه کسب شده، گفت‌: خیلی خوشحالم که یکی از زیباترین شب‌های زندگی‌ام را سپری می‌کنم. حسی که بازیکنانم داشتند طوری بود که انگار در فینال جام جهانی بازی می‌کنیم. می‌خواستیم هر طور که شده در این بازی به پیروزی برسیم. در نیمه نخست عملکرد ضعیفی داشتیم ولی رفته رفته به خودمان آمدیم. باید از کورتوا هم تشکر کنیم که توانست ما را در بازی نگه دارد. تمام بازیکنانم در این مسابقه خوب و هوشمندانه بازی کردند. باید همین ذهنیت پیروزی و خلاقیت را حفظ کنیم. یونان در خانه تیم قدرتمندی است و فوتبالی بازی می‌کند که شما را مجبور به دفاع کردن می‌کند ولی ما در دقایق کلیدی مسابقه توانستیم بهترین بهره را ببریم.

سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال بلژیک در پایان سخنان خود، ‌اضافه کرد: به عنوان اولین تیم اروپایی به جام جهانی روسیه رسیدیم که این مایه غرور من و بازیکنانم است. کار ما به پایان نرسیده و از الان باید برای رسیدن به  اهداف بزرگمان در جام جهانی کارهایمان را پیش ببریم تا بتوانیم تابستان آینده در روسیه نتایج خوبی کسب کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.