اهواز_رئیس هیات جودو استان خوزستان از صعود ۶پله «محمد رشنونژاد» جودو کار خوزستانی(اندیمشکی) در جدول برترین های جودو جهان از جایگاه ۳۱ به رده ۲۵ خبر داد.

جودوکار خوزستانی در بین برترین های جهان ۶ پله صعود کرد

حبیبالله فضلاللهپور در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین با بیان اینکه «محمد رشنونژاد» که نائب قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان را اخیرا در کشور چین از آن خود کرده است، اظهار کرد: این جودو کار توانسته در تورنمنت جهانی «گرند پریکس» در چین عنوان پنجمی را بدست آورد و از جایگاه ۴۶ به رتبه ۳۱ جودو کاران برتر جهان صعود کند.

رئیس هیات جودو استان خوزستان با اشاره به اینکه رشنونژاد در اولین حضور خود در پیکارهای قهرمانی جودوی جهان که به میزبانی کشور بوداپست مجارستان برگزار شد، در گام نخست ویجی کومار از هند را از پیش رو برداشت، افزود: وی در دومین مبارزه خود تورس از کوبا را ایپون کرد و به مرحله بعد راه یافت. همچنین  رشنونژاد جوان شایسته جودو کشورمان در گام سوم نتیجه را به حریف قدرتمند قزاق، مدافع عنوان قهرمانی این رقابتها واگذار کرد.

فضلاللهپور ادامه داد: محمد رشنونژاد با کسب دو پیروزی موفق شد که از جایگاه ۳۱ برترین های جودوکار جهان به رتبه ۲۵ صعود کند.

وی یادآورشد: مسابقات بین المللی جودو ۶ تا ۱۳ شهریور ماه با حضور ۷۹۶ جودوکار از ۱۳۶ کشور در بوداپست مجارستان برگزار شد که تیم کشورمان با ۴نماینده در این رقابتها به میدان رفته و توانست یک مدال برنز بدست بیاورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.