شهرکرد- معاون رئیس جمهور امضا تفاهم نامه در خصوص سرمایه گذاری برای تولید پوشاک در مناطق روستایی چهارمحال و بختیاری را گامی مهم در جهت محرومیت زدایی استان عنوان کرد.

سرمایه گذاری تولید پوشاک در چهارمحال و بختیاری گامی در جهت محرومیت زدایی استان است

به‌ گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری، محمد باقر نوبخت طی جلسه ای با استاندار چهارمحال و بختیاری گفت:همزمان با فعالیت دولت یازدهم اقدامات مطلوبی در چهارمحال و بختیاری صورت گرفت.

نوبخت اظهار کرد: تفاهم نامه امروز در خصوص سرمایه گذاری برای تولید پوشاک در مناطق روستایی چهارمحال و بختیاری گامی مهم در محرومیت زدایی این استان محسوب می‌شود .

وی خاطرنشان کرد: پیگیری این مهم تا حصول نتیجه بایستی به صورت ویژه در دستور کار مسئولان قرار گیرد .

استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این جلسه تاکید کرد: تحقق اهداف پیش‌بینی شده در اسناد اشتغالزایی و محرومیت‌زدایی به صورت ویژه در دستور کار مسئولان استان قرار دارد .

قاسم سلیمانی دشتکی افزود: سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت صنعت معدن و تجارت نقش مهمی در پیشبرد اهداف توسعه‌ای ایران و چهارمحال و بختیاری دارد .

وی تصریح کرد: امضای تفاهم نامه استقرار صنایع پوشاک در روستاهای چهارمحال و بختیاری به ارزش ۷۲۰ میلیارد ریال و با اشتغالزایی یک‌هزار و ۵۵۰ نفر از مهمترین اقدامات برای اشتغالزایی و رفع محرومیت‌زدایی استان محسوب می‌شود .

وی یادآور شد: دولت در ارتقای شاخص‌های توسعه‌ای بخش‌های مختلف و رفع محرومیت در نقاط مختلف کشور و چهارمحال و بختیاری نقش ارزنده‌ای ایفا کرد .

تفاهم نامه استقرار صنایع پوشاک در روستاهای چهارمحال و بختیاری به ارزش ۷۲۰ میلیارد ریال و با اشتغالزایی یکهزار و ۵۵۰ نفر امروز با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، وزیر صنعت معدن و تجارت، استاندار و تعدادی از مسئولان ملی امضاء شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.